Hallo
Ik loop hier al een paar dagen in cirkels mee. Ik heb een stroom die tot ongeveer een week geleden prima werkte. Deze bevat de actie 'fetch updates', die nu een lege reactie in de uitvoer begint te geven, wat er in feite toe leidt dat de stroom stopt (hoewel wordt gerapporteerd dat deze succesvol is uitgevoerd).
De uitvoer ziet er als volgt uit:

Dit veroorzaakt vervolgens problemen voor de connectors verderop die afhankelijk zijn van dynamische inhoud van deze actie.
Het lijkt alleen voor te komen bij de eerste bewerking die aan een nieuw punt wordt gedaan, latere bewerkingen worden wel opgepikt. Dit komt volledig overeen met een probleem dat hier wordt besproken: https://community.esri.com/t5/arcgis-for-power-automate-questions/flow-works-when-testing-but-doesn-t-work-in-real/m-p/1333197#M396 (tweede pagina met reacties). In de reacties is geen oplossing, hoewel de discussie ongeveer 18 maanden geleden was.
Vreemd genoeg werkte de stroom vlekkeloos tijdens de bouwfase van deze app (tot februari dit jaar), daarna moesten we een paar maanden stoppen terwijl enkele wijzigingen werden onderhandeld. Toen ik een paar weken geleden weer begon, begonnen de problemen.
@AnthonyLatini je reageerde in de gelinkte vraag over het probleem met fetch updates die niet werkt bij de eerste update van een nieuw punt. Is er enige voortgang hierin?