Gelukkig 2024 SharePoint-gebruikers! We hebben enkele verbeteringen toegevoegd en bugs opgelost in de nieuwste release van ArcGIS voor SharePoint voor januari 2024. Om de nieuwe verbeteringen te ervaren, zorg ervoor dat u de nieuwste versie van ArcGIS voor SharePoint hebt geïnstalleerd vanuit de Microsoft App source.<\/A><\/P>Laat ons weten welke verbeteringen, suggesties en beperkingen u ervaart tijdens het gebruik van ArcGIS voor SharePoint.<\/P> <\/P>Verbeteringen in gebruiksgemak<\/STRONG><\/P>Afbeeldingen die naar een kolom in een SharePoint-documentbibliotheek zijn geüpload, worden weergegeven als miniaturen in het webonderdeel of de 2 locaties bewerken2 pop-up. <\/LI><\/UL>Voor deze update werden afbeeldingsminiaturen alleen weergegeven in pop-ups als de afbeelding was geüpload met behulp van de SharePoint "image" type kolom. Met deze verbetering kunnen afbeeldingsbestanden die naar elk "standaard" kolomtype in een SharePoint-documentbibliotheek zijn geüpload, worden weergegeven als miniaturen in het ArcGIS-webonderdeel en de "Locaties bewerken" pop-up.<\/SPAN><\/P><\/span><\/P> <\/P> <\/P>Bugfixes <\/STRONG><\/P>Geosearch werkt nu in weergavemodus.<\/LI>Locaties bewerken tonen nu de lengte- en breedtegraad in het dropdownmenu.<\/LI>De volgende foutmelding is verwijderd: "er moet ten minste één zichtbare featurelaag aanwezig zijn op de kaart voordat documenten kunnen worden geotagd" wanneer een SP-lijstlaag aanwezig is.<\/LI>Wanneer demografische privileges zijn uitgeschakeld, is het niet langer mogelijk om toegang te krijgen tot Premium Demographic-lagen.<\/LI>Wanneer MFA is ingeschakeld, wordt u doorgestuurd naar de aanmeldpagina voordat analysefuncties toegankelijk zijn.<\/LI>De laagoptieknop is nu ingeschakeld voor anonieme gebruikers nadat een laag is toegevoegd.<\/LI>Rechten zijn bijgewerkt bij het gebruik van Delen met Mijn organisatie/Mijn groepen ArcGIS Online-map bij gebruik van bepaalde ArcGIS Online-rollen: optie Publiek (Iedereen)/Mijn Organisatie/Mijn Groepen is nu uitgeschakeld in het deelvenster Delen wanneer de accountrol niet beschikt over het privilege "Delen met publiek/Mijn Organisatie/Mijn Groepen".<\/LI><\/UL> <\/STRONG><\/P> <\/STRONG><\/P>Nuttige links en bronnen <\/STRONG><\/P>Blogposts en updates<\/STRONG><\/A><\/P>EXIF-gegevens in SharePoint Online<\/STRONG><\/A><\/P> <\/STRONG><\/P> <\/P>
Laat ons weten welke verbeteringen, suggesties en beperkingen u ervaart tijdens het gebruik van ArcGIS voor SharePoint.<\/P>
<\/P>
Verbeteringen in gebruiksgemak<\/STRONG><\/P>Afbeeldingen die naar een kolom in een SharePoint-documentbibliotheek zijn geüpload, worden weergegeven als miniaturen in het webonderdeel of de 2 locaties bewerken2 pop-up. <\/LI><\/UL>Voor deze update werden afbeeldingsminiaturen alleen weergegeven in pop-ups als de afbeelding was geüpload met behulp van de SharePoint "image" type kolom. Met deze verbetering kunnen afbeeldingsbestanden die naar elk "standaard" kolomtype in een SharePoint-documentbibliotheek zijn geüpload, worden weergegeven als miniaturen in het ArcGIS-webonderdeel en de "Locaties bewerken" pop-up.<\/SPAN><\/P><\/span><\/P> <\/P> <\/P>Bugfixes <\/STRONG><\/P>Geosearch werkt nu in weergavemodus.<\/LI>Locaties bewerken tonen nu de lengte- en breedtegraad in het dropdownmenu.<\/LI>De volgende foutmelding is verwijderd: "er moet ten minste één zichtbare featurelaag aanwezig zijn op de kaart voordat documenten kunnen worden geotagd" wanneer een SP-lijstlaag aanwezig is.<\/LI>Wanneer demografische privileges zijn uitgeschakeld, is het niet langer mogelijk om toegang te krijgen tot Premium Demographic-lagen.<\/LI>Wanneer MFA is ingeschakeld, wordt u doorgestuurd naar de aanmeldpagina voordat analysefuncties toegankelijk zijn.<\/LI>De laagoptieknop is nu ingeschakeld voor anonieme gebruikers nadat een laag is toegevoegd.<\/LI>Rechten zijn bijgewerkt bij het gebruik van Delen met Mijn organisatie/Mijn groepen ArcGIS Online-map bij gebruik van bepaalde ArcGIS Online-rollen: optie Publiek (Iedereen)/Mijn Organisatie/Mijn Groepen is nu uitgeschakeld in het deelvenster Delen wanneer de accountrol niet beschikt over het privilege "Delen met publiek/Mijn Organisatie/Mijn Groepen".<\/LI><\/UL> <\/STRONG><\/P> <\/STRONG><\/P>Nuttige links en bronnen <\/STRONG><\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.