Ik probeer een nieuwe geautomatiseerde cloudstroom te maken in Microsoft Power Automate met behulp van de ArcGIS for Power Automate connector en de beschikbare triggers. Ongeacht welke trigger ik gebruik, krijg ik bij het proberen te selecteren van de feature layer die gevolgd moet worden de volgende foutmelding: "Kon waarden niet ophalen. Het dynamische aanroepverzoek is mislukt met fout: Onverwachte fout opgetreden bij het aanroepen van de APIHubsRuntime API: ...". Een screenshot van de foutmelding staat hieronder.<\/P>
Ik heb bevestigd dat de ArcGIS for Power Automate connector de juiste referenties heeft voor mijn ArcGIS Online-account en verbonden is. Ik heb een premium Power Automate-account, dus hoewel ArcGIS een premium connector is, denk ik niet dat dat het probleem is. Ik gebruik Power Automate in een overheidsomgeving, en ik heb gemerkt dat de connectors die beschikbaar zijn in mijn overheidsaccount beperkt zijn vergeleken met die in commerciële accounts, maar ik weet niet zeker of dat deze problemen veroorzaakt. Tot slot, voor wat het waard is, kan ik zonder problemen stromen maken met de Survey123 connector. Ik realiseer me dat het twee totaal verschillende connectors zijn, maar ik vermeld het toch voor het geval het relevant is.<\/P>
Ik weet niet zeker of ik stappen of instellingen mis. De Survey123 connector werkte direct, dus ik ging ervan uit dat de ArcGIS connector dat ook zou doen. Kortom, ik ben op dit moment door mijn troubleshooting-ideeën heen. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.<\/P>
<\/span><\/P>