<\/HEAD>
Allereerst, houd er rekening mee dat er geen dubbele features in mijn laag zijn en dat de laag niet meerdere keren is toegevoegd aan de webmap.<\/P>
<\/P>
Hier is een voorbeeld van het scenario waarin ik graag dubbele labels zou willen kunnen verwijderen uit een hosted feature layer:<\/P>
- Er is een (1) Hosted Feature Layer toegevoegd aan mijn webmap die bijvoorbeeld 20 features\/percelen bevat.<\/LI>
- Elk perceel heeft een individuele Object ID, en andere attributen in een reeks velden.<\/LI>
- Er is ook een veld met eigendomsinformatie.<\/LI>
- Meerdere features\/percelen kunnen dezelfde eigendomsinformatie hebben.<\/LI>
- Als ik eigendomlabels voor elk perceel wil weergeven, zal mijn kaart daarom de naam van dezelfde eigenaar meerdere keren tonen omdat meerdere percelen hetzelfde eigenschapsattribuut hebben.<\/LI><\/UL>
Ik zou graag de dubbele eigenaarsnamen uit de labels willen verwijderen en de naam slechts één keer willen tonen, zelfs als de naam meerdere keren voorkomt in mijn attributentabel. Dit is mogelijk bij het gebruik van "remove all duplicates" in ArcGIS Pro Labeling Properties en ook in ArcMap. Ik wil liever niet de herhaalde eigenaarsnamen uit mijn attributentabel verwijderen of features samenvoegen.<\/P><\/BODY><\/HTML>