Wat is de status van het Learn ArcGIS Student Programma?
Dit programma is beëindigd.
Universitaire studenten die langdurige toegang tot ArcGIS nodig hebben, moeten
- Contact opnemen met uw docent, adviseur, geografiedepartement, bibliotheek of IT/helpdesk om te zien of uw universiteit licenties verstrekt
- Als u verdere hulp nodig heeft:
- Studenten ingeschreven aan Amerikaanse universiteiten kunnen de Heeft mijn universiteit ArcGIS? app controleren en voor meer informatie over door universiteiten verstrekte licenties een e-mail sturen naar US Esri Higher Ed Team
- Studenten ingeschreven aan niet-Amerikaanse universiteiten kunnen contact opnemen met uw Esri distributeur (scroll naar beneden naar "Niet het kantoor dat u zoekt?" en typ de naam van het land waar uw universiteit gevestigd is)
Anderen die toegang tot ArcGIS zoeken, kunnen terecht op ArcGIS Software Access Options.
Wat is inbegrepen in dit programma?
- (Niet-commercieel gebruik) ArcGIS Online organisatieaccount (gelijk aan publisher rol) inclusief toegang tot Essential Apps, Field Apps, en Office Apps
- (Niet-commercieel gebruik) ArcGIS Pro desktop software en ArcGIS Pro extensies (Opmerking: Dit programma bevat geen ArcMap.)
- (Niet-commercieel gebruik) ArcGIS Business Analyst (desktop), ArcGIS Business Analyst Web en Mobile Apps (web) en ArcGIS Insights software
- Toegang tot alle Learn ArcGIS bronnen
- 500 ArcGIS Online service credits
Wat moet ik doen als mijn uitnodiging om deel te nemen aan Learn ArcGIS is verlopen?
Stuur een e-mail naar learnarcgissupport@esri.com met uw gebruikersnaam in de onderwerpregel. Wees geduldig tot 24 uur. Controleer uw e-mail voor een bericht van ArcGIS Notifications om uw wachtwoord te resetten. Zodra u uw wachtwoord bijwerkt, kunt u toegang krijgen tot uw Learn ArcGIS account.
Hoe vind ik mijn gebruikersnaam?
1. Ga naar ArcGIS.com en klik op Aanmelden.
2. Klik op het inlogpaneel van ArcGIS op Gebruikersnaam vergeten.
3. Voer het e-mailadres in dat u hebt gebruikt om te registreren. U ontvangt een lijst met alle accounts die aan dat e-mailadres zijn gekoppeld. Degene die eindigt op _LearnStudent is uw gebruikersnaam.
Hoe reset ik mijn wachtwoord?
1. Ga naar ArcGIS.com en klik op Aanmelden.
2. Klik op het inlogpaneel van ArcGIS op Wachtwoord vergeten. Voer uw LearnArcGIS gebruikersnaam in (eindigt op _LearnStudent). U ontvangt een e-mail met een tijdelijk wachtwoord op het e-mailadres waarmee u zich hebt geregistreerd.
3. Ga naar ArcGIS.com en klik op Aanmelden.
4. Meld u aan op het inlogpaneel van ArcGIS met uw gebruikersnaam en het tijdelijke wachtwoord. U wordt vervolgens gevraagd om uw wachtwoord te wijzigen.
Opmerking: Als u bij de eerste keer aanmelden geen beveiligingsvragen hebt ingesteld, kan er een vertraging van maximaal 24 uur optreden.
Hoe weet ik of mijn computer ArcGIS Pro desktop Windows software kan draaien?
Als u een Windows-computer heeft, gebruik dan deze test om te zien of uw computer voldoet aan de systeemvereisten voor ArcGIS Pro.
ArcGIS Pro wordt niet ondersteund op Linux of MacOS, maar de software kan draaien op een MacOS-machine door dual booting met BootCamp of door te draaien in een virtualisatieplatform dat de vereiste DirectX of OpenGL versie ondersteunt.
Als u de desktopsoftware van ArcGIS Pro niet kunt draaien, overweeg dan ArcGIS Online, die draait in een webbrowser. Probeer de Beginnen met ArcGIS Online -les.
Hoe download ik ArcGIS Pro?
< P >< STR IKE > 1 . Klik < STR ONG > Aanmelden < / STR ONG > bij & nbsp ;< A hre f = " https : // www . arc gis . com / index . html " t ar ge t = " _ bl an k " r el = " noopener nofollow noreferrer " > https : // www . arc gis . com / index . html < / A > . < / STR IKE > < / P > < P >< STR IKE > 2 . Typ je Learn Arc GIS gebruikersnaam en wachtwoord . < / STR IKE > < / P > < P >< STR IKE > 3 . Klik je gebruikersnaam rechtsboven en kies & nbsp ;< STR ONG > Mijn instellingen < / STR ONG > . < / STR IKE > < / P > < P >< STR IKE > 4 . Op het & nbsp ;< STR ONG > Licenties & nbsp ;< / STR ONG > tabblad , zoek & nbsp ;< STR ONG > Arc GIS Pro < / STR ONG >& nbsp ;en klik & nbsp ;< STR ONG > Downloaden < / STR ONG > . < / STR IKE > < / P > < P >< STR IKE > 5 . Nadat je Arc GIS Pro hebt geïnstalleerd , meld je aan met je Learn ArcGIS gebruikersnaam en wachtwoord.<\/STRIKE><\/P>
Ik heb problemen met inloggen of het licentiren van ArcGIS Pro.<\/STRIKE><\/H4>Als u een van de volgende berichten ziet, voltooi dan de onderstaande stappen:<\/STRIKE><\/P>De gebruikersnaam die u hebt ingevoerd is geen lid van deze organisatie.<\/EM><\/STRIKE><\/P>Uw account kon niet worden gebruikt om ArcGIS Pro te autoriseren omdat het een ArcGIS Public Account is.<\/EM><\/STRIKE><\/P>Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord. ArcGIS Pro wil toegang tot uw ArcGIS Online accountinformatie.<\/EM><\/STRIKE><\/P>Het aantal licenties dat aan de gebruiker is toegewezen overschrijdt het aantal dat beschikbaar is in mijn organisatie.<\/EM><\/STRIKE><\/P>1. Klik op Configureer uw licentie-opties<\/STRONG>. <\/STRIKE><\/P>2. Stel Licentietype <\/STRONG>in op Named User License<\/STRONG>.<\/STRIKE><\/P>3. Kies ArcGIS Online <\/STRONG>en stel de URL<\/STRONG> in op https:\/\/www.arcgis.com\/<\/A>.<\/STRIKE><\/P>
<\/STRIKE><\/P>4. Als er een venster verschijnt waarin u wordt gevraagd ArcGIS Pro te sluiten, klik dan op OK<\/STRONG>.<\/STRIKE><\/P>5. Start ArcGIS Pro.<\/STRIKE><\/P>6. Meld u aan met uw Learn ArcGIS gebruikersnaam en wachtwoord.
<\/STRIKE><\/P>Mogelijk vindt u verdere oplossingen in de
ArcGIS Desktop Installatie ondersteuning<\/A> groep.<\/STRIKE><\/P>