<\/HEAD>
Je hebt misschien mijn andere blogposts gezien waarin ik mijn vijfjarige 9gebruik9 om verschillende dingen uit te leggen zoals georeferencing<\/A> en first-time-guide-to the-Esri-UC<\/A>. Dit jaar heeft Esri mij gevraagd mijn gedachten over de Esri User Conference<\/A> op te schrijven en werd voorgesteld om het in lijn te houden met het gebruik van een vijfjarige om deze dingen uit te leggen. Dit worden korte berichten die elk van de eerste vier dagen illustreren, maar er is een nadeel de vijfjarige was onlangs jarig<\/P>
<\/P>
<\/P>
Dus, zonder verder oponthoud geef ik je:<\/P>
De kijk van een Zesjarige op de Esri UC<\/SPAN><\/P>Een korte gids voor de 2017 Esri User Conference<\/STRONG><\/EM><\/P><\/P>Snelkoppelingen om naar elke dag te springen<\/STRONG><\/P>
Dag 1<\/A><\/STRONG><\/P>
Dag 2<\/A><\/STRONG><\/P>
Dag 3<\/A><\/STRONG><\/P>
Dag 4<\/A><\/STRONG><\/P>
Balboa Park Party<\/A><\/STRONG><\/P> <\/P>
Vaak willen jonge kinderen niet doen wat je hen vraagt, zoals helpen met de werkblogs van hun ouders. Bijvoorbeeld, hoe vaak als je een kind vraagt om zijn foto te laten maken terwijl ze dat niet willen, het er zo uitkomt? <\/P>

(hoewel dit door vermoeidheid en wat verveling kwam, niet door tegenzin om een foto te laten maken)<\/P>
<\/P>
Echter, dit kleine zesjarige meisje vindt het echt leuk om over werk te vragen!<\/P>
<\/P>
De dag voor de conferentie wist ze dat ik naar 9werk9 ging en ze is op vakantie aan het spelen in San Diego dus begint ze dit gesprek:<\/P>
6jr<\strong>: Wat doe je op je werk?<\p> Ik<\strong>: Ik ga naar het centrum en luister naar mensen die praten.<\p> 6jr<\strong>: Dat klinkt saai.<\p> Ik<\strong>: Ja, dat kan saai klinken, maar ik kan nieuwe coole dingen leren die me helpen mijn werk beter te doen.<\p> 6jr<\strong>: Oh, dat klinkt goed!<\p> <\p> Toen ik terugkwam van de conferentie aarzelde ze niet om te vragen: "Papa, wat heb je vandaag geleerd?"<\p> <\p> - Ik vertelde haar dat Driscoll Farms GPS gebruikt om al hun planten en aardbeienzendingen te volgen. Ze volgen elk aspect van het plantproces om te zien waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Dit resulteerde in een kleine erkenning.<\p> - Ik vertelde haar dat augmented reality wordt gebruikt om mensen te laten zien waar pijpen ondergronds liggen. Nog een kleine erkenning maar na het tonen van enkele afbeeldingen van hoe dit eruit kan zien begreep ze het veel beter en vond ze het cool. Dit maakte mijn nieuwsgierige en onderzoekende achtjarige nieuwsgierig en hij vroeg zich af of dit was als een röntgenfoto.<\p> 
Ik liet hem zien hoe augmented reality verschilt van röntgenfoto's (de ene is 9echt9 en de andere is als virtual reality en weerspiegelt alleen welke gegevens er zijn). Hij vroeg zich toen af wat er zou gebeuren als de gegevens verkeerd waren, zouden mensen dan geen grote fouten maken en aan de verkeerde kant van de weg graven? (Hij is een grappige jongen).<\p> <\p>
Uiteindelijk raakten beide kinderen afgeleid door recent verworven Lego-steentjes (
Legoland<\a>) is dichtbij.<\p> 
The bottom line is that you can have fun with work and get your kids involved too!<\p> <\p> <\a>Hier zijn enkele snelle hoogtepunten (en losse gedachten)<\span> van dag 1:<\strong>
Registratie was een fluitje van een cent. Esri regelde het zo snel dat we binnen tien minuten binnen en buiten waren.<\p>

< \ p > < img __jive_id = "361600 " class = "image-6 jive-image " src = "https:\/ \/ us.v-cdn.net \/6038851 \/uploads \/legacyfs \/online \/361600_pastedImage_13.jpg " style = "width: 444px; height: 250px; " \/ > < \ p > < img __jive_id = "361601 " class = "image-7 jive-image " src = "https:\/ \/ us.v-cdn.net \/6038851 \/uploads \/legacyfs \/online \/361601_pastedImage_14.jpg " style = "width: 444px; height: 250px; " \/ > < \ p > & nbsp ; < \ p > Kom zoeken naar
Christopher Catania. Hij houdt ervan selfies te maken, haha!< \ p > < img __jive_id = "361602 " class = "jive-image image-8 " src = "https:\/ \/ us.v-cdn.net \/6038851 \/uploads \/legacyfs \/online \/361602_pastedImage_15.jpg " style = "width: 333px; height: 250px; " \/ > & nbsp ; < \ p > Wil je in de rij staan voor Starbucks-koffie of 'conventiecentrum'-koffie? < \ p > < img __jive_id = "361603 " class = "image-9 jive-image " src = "https:\/ \/ us.v-cdn.net \/6038851 \/uploads \/legacyfs \/online \/361603_pastedImage_16.jpg " style = "width: 444px; height: 250px; " \ / > Vs. < \ p > < img __jive_id = "361604 " class = "jive-image image-10 " src = "https:\/ \ / us.v-cdn.net \ /6038851 \ /uploads \ /legacyfs \ /online \ /361604_pastedImage_17.jpg \ stijl="breedte: 444px; hoogte: 250px;" \/><\/P>
<\/P>
De GeoNet Community SIG-bijeenkomst werd deze keer veel beter bezocht dan wat ik vorig jaar zag. Het was geweldig om veel van de belangrijkste GeoNet-communityleden te zien en ik kreeg een segment van vijf minuten om mijn verhaal te vertellen (het was niet zo goed voorbereid als dat van Kelly of Ismael!):<\/P>
<\/P>
<\/P>
Ik heb geleerd waar de geheime taco truck is, maar ik weet niet zeker of ik het aan iemand mag vertellen026;. Bedankt Curtis Price<\/A>!<\/P> <\/P>
De haven van San Diego is geweldig, vooral wanneer er een enorm Navy-schip doorheen vaart:<\/P>
<\/P>
<\/P>
Een lezing over Coordinate Systems and Projections was zeer goed bezocht en behandelde de basisprincipes van coördinatensystemen, projecties en transformaties (horizontale systemen, niet verticale):<\/P>
<\/P>
<\/P>
Ik heb geen foto's van de exhibit hall, maar het was net zo geweldig als altijd! Ik denk dat ik het meer had moeten documenteren (vooral Active G, die geweldige t-shirts drukte! Het was een enorm succes!).<\/P>
<\/P>
<\/A>Snel overzicht van enkele hoogtepunten van dag drie:<\/STRONG><\/SPAN><\/P>Wauw, dit wordt steeds moeilijker bij te houden als je dit elke dag doet! Ik heb veel respect voor mensen die dit echt doen!<\/P>
Om te beginnen heb ik geleerd Gmail nooit te vertrouwen bij het maken van aantekeningen. Ik dacht dat ik een soort "slim" was terwijl ik lui was door mijn conferentie-aantekeningen in een nieuw e-mailbericht te zetten met het idee om ze aan het einde van de dag naar mezelf te mailen. Nou, twee keer vandaag besloot Gmail dat nieuwe bericht gewoon weg te vegen en al mijn aantekeningen te wissen. Ik ben niet blij met Gmail [\/_rant over]<\/P>
<\/P>
Beveiliging laat je niet toe in de exhibit hall voor 9 uur 's ochtends zonder de juiste ID! Ik weet niet zeker of ze een zesjarige binnen zouden laten. Ze zijn misschien klein genoeg om erdoorheen te glippen...<\/P>
<\/P>
<\/P>
Bern, Ian en Kelly trapten de ochtend af met het meeste halen uit configureerbare webapps. Een gemeenschappelijk thema dat ik bij lezingen zie is dat mensen de extra effecten van
ArcGIS Online<\/_a> gebruiken om meer symboliek te tonen (zoals symboolgrootte, symboolkleur en symbooltransparantie)<\/P>
<\/P>
<\/_p>
Bernie Szukalski<\/_a> wijst mensen graag naar de Story Maps | Story Maps<\/_a>-website:<\/_p>
<\/_p>
Kelly Gerrow<\/_a> liet de "Featured App of the Week" op de GeoNet<\/_a>-website zien (sorry voor de slechte foto):<\/_p>
<\/_p>
Exhibit hall plezier!<\/_strong>
Wil je een lezing over Python tips en trucs zien? Kom dan vroeg. Alleen staanplaatsen in het kleine theater:

(vermoedelijk zijn al deze lezingen van Esri Services hier te vinden:
Learn013Plan013Configure013Use: ArcGIS Platform Enablement<\\/_a> maar ik zie ze niet)<\\/_p> <\\/_p>
Planet Labs had onophoudelijke drukte bij hun stand<\\/_p>

Ik moest de lezing over
Coordinate Reference Systems en Datum Transformations bijwonen, gepresenteerd door Brittney White, hoewel ik vooral de kans wilde krijgen om THE Melita Kennedy te ontmoeten!
Dankzij Curtis Price konden we Melita bestoken met een gekke selfie!

Ik kon voor het eerst de foodtrucks buiten het Hilton ervaren. Als je er rond 11:15 bent, is er echt geen lange rij:

Maar daarna is het wel even wachten! Wel heerlijk eten.
Vervolgens, feest bij Balboa: .....Hoewel dit naar een andere blogpost moest worden verplaatst simpelweg omdat ik te veel afbeeldingen in deze heb. Mijn maximum is helaas 30 (hoewel, dat is logisch.... Ik wou dat GeoNet me eerder zou vertellen wanneer ik dat maximum bereik in plaats van pas als ik de blog wil plaatsen).
Nieuwe blogpost voor Balboa Park:
/blogs/AdrianWelsh/2017/07/17/2017-esri-user-conference-quick-thoughts-continued-balboa-park
Dat was het ongeveer voor mijn updates. De beste plek om vrijdaginformatie te vinden is Twitter:
Esri User Conference (@EsriUC) | Twitter
#EsriUC hashtag op Twitter
Je moet zeker de vrijdagafsluiting van Christopher Catania bekijken, die links bevat naar elke dagblogpost van de conferentie:
https://community.esri.com/community/events/user-conference/blog/2017/07/14/uc-2017-daily-updates-day-five-friday-closing-session-and-awards
Ik hoop dat jullie hiervan genoten hebben en bedankt voor het lezen!