Als je geïnteresseerd bent om deel te nemen aan het ArcGIS Online beta-programma, volg dan deze link: ArcGIS Online Early Adopter Program<\/A> <\/P><\/P>Enkele van de nieuwe functies die in de juni 2020 update naar ArcGIS Online komen, zijn:<\/P><\/P>Een nieuwe startpagina-editor om een scrollende webpagina te bouwen met een meeslepende afbeelding, je logo, beschrijvende tekst en itemgalerijen<\/LI>Verbeteringen aan Map Viewer Beta<\/LI>Directe configuratie-ervaring voor Nearby, Minimalist, Zone Lookup en Attachment Viewer<\/LI>Rapporten voor beheerders<\/LI>Sub-laag item detailpagina's<\/LI><\/UL><\/P>Opmerking<\/STRONG><\/SPAN>: De volgende blog beschrijft de ArcGIS Online Early Adopter Community (EAC) en waarom je zou kunnen profiteren van deelname aan de beta: Wat is de ArcGIS Online EAC en waarom deelnemen? <\/A><\/SPAN><\/P><\/P>Laat me eventuele vragen of opmerkingen hieronder weten en Julia Shi<\/A>0f of ik kunnen helpen. <\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Enkele van de nieuwe functies die in de juni 2020 update naar ArcGIS Online komen, zijn:<\/P>
Opmerking<\/STRONG><\/SPAN>: De volgende blog beschrijft de ArcGIS Online Early Adopter Community (EAC) en waarom je zou kunnen profiteren van deelname aan de beta:
Laat me eventuele vragen of opmerkingen hieronder weten en
Hey Peter Klingman,
Is there any news on if the ArcGIS Dashboard Beta will be rolled into ArcGIS Online as part of the June update? I'm quite keen for the Arcade functionality that is in the Dashboard Beta!
Thanks
Ben
Hey Ben Turrell, it will still be in beta at this release. The Online team is going to talk about this more at the ArcGIS Online Road Ahead session at the UC. I agree, Arcade in Dashboards is really exciting.
Thanks!
-Peter
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.