<\/HEAD>
Wat biedt Learn ArcGIS aan en is het iets voor mij?<\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/> rel="nofollow noopener noreferrer">arcgis.com met het tijdelijke wachtwoord en wijzig uw wachtwoord.Opmerking: Als u bij uw eerste aanmelding geen beveiligingsvragen hebt ingesteld, moet uw wachtwoord handmatig worden gereset door een beheerder, waardoor u een vertraging zult ervaren.
V: Hoe vind ik mijn gebruikers-ID? Klik op Aanmelden op elke Esri-site. Klik op Gebruikersnaam vergeten? Voer het e-mailadres in dat u hebt gebruikt om te registreren. U ontvangt een lijst van alle accounts die aan dat e-mailadres zijn gekoppeld. Gebruik degene die eindigt op _LearnArcGIS.
Ik heb hulp nodig bij het leren van ArcGIS
V: Ik heb ArcGIS nog nooit gebruikt. Waar moet ik beginnen?
A: We raden aan te beginnen met deze les: Beginnen met ArcGIS Online
V: Waar kan ik vragen stellen?
Inclusief technische vragen over het gebruik van ArcGIS Online, ArcGIS Pro, of algemene vragen over GIS.
A: Plaats uw vragen hier op GeoNet. Als u niet weet hoe, volg dan deze instructies.
- Learn ArcGIS-medewerkers houden het GeoNet-forum actief in de gaten. Andere Esri-medewerkers beantwoorden hier ook vragen, evenals Esri-klanten die directe ervaring hebben met workflows zoals die van u.
- U zult misschien ook merken dat uw vraag al eerder is gesteld en beantwoord.
V: Waar kan ik trainingsmateriaal vinden?
A: De lessen op Learn ArcGIS zijn ontworpen voor nieuwe gebruikers.
Er is ook veel gratis materiaal in de Esri Training catalogus. Materialen die "Require Maintenance" aangeven zijn niet beschikbaar met een Learn ArcGIS-account.
Wat is inbegrepen in dit aanbod?
V: Welke producten zijn inbegrepen in dit aanbod?
- ArcGIS Online
- ArcGIS Pro Advanced, met de volgende extensies: 3D Analyst, Business Analyst, Data Reviewer, Geostatistical Analyst, Image Analyst, Network Analyst, Spatial Analyst, Workflow Manager
- ArcGIS Business Analyst Web en Mobile Apps, ArcGIS Insights, Drone2Map for ArcGIS, GeoPlanner for ArcGIS, Navigator for ArcGIS en Redistricting Online
- De volgende app-bundels: Essential Apps, Field Apps en Office Apps. Zie onderaan deze pagina voor de volledige lijst van apps in elke bundel.
- 200 credits
Is ArcMap inbegrepen in dit aanbod?
A: Ons programma bevat geen licentie voor ArcMap. Omdat het Learn-programma wordt uitgevoerd via organisatieaccounts, wordt alle licentieverlening gedaan via uw named user-account in plaats van licentiesleutels.
Download en installeer eventueel ArcGIS Pro. Probeer een van deze lessen om te beginnen: Beginnen met ArcGIS Pro of Migreren van ArcMap naar ArcGIS Pro.
V: Wat zijn credits? Hoeveel heb ik? Wat moet ik doen als ze op zijn?
a: Credits worden verbruikt voor bepaalde soorten acties in ArcGIS-softwareproducten. Uw Learn ArcGIS-account bevat meer dan genoeg credits om de lessen te voltooien en zelf te verkennen. Hier zijn enkele bronnen om meer te leren over credits:
V: Welke ondersteuning wordt aangeboden en hoe krijg ik hulp?
A: Communityondersteuning is beschikbaar in de Learn ArcGIS GeoNet-community. Dit forum wordt gemonitord door Esri-medewerkers. Lees Hoe u uw vragen op GeoNet kunt stellenvoor meer informatie.
Ik heb hulp nodig met ArcGIS Pro
V: Hoe kan ik ArcGIS Pro op een Mac draaien?
A: ArcGIS Pro is voornamelijk bedoeld om te draaien op een pc-desktopcomputer. Zie de documentatie over het draaien van ArcGIS Pro op een Mac:https://pro.arcgis.com/en/pro-app/get-started/run-pro-on-a-mac.htm
Alternatief kunt u werken met ArcGIS Online, dat draait in een webbrowser:https://www.arcgis.com/. Probeer deze les om te Beginnen met ArcGIS Online.
Ik zie geen optie om ArcGIS Pro te downloaden.
A: Zorg ervoor dat u bent aangemeld bij het juiste account. Meld u aan op https://www.arcgis.com/. Gebruik uw Learn ArcGIS gebruikersnaam.<\/P>
<\/SPAN>Als u correct bent aangemeld, stuur dan een e-mail naar LearnArcGISSupport@esri.com en vraag ons om uw licentie voor ArcGIS Pro te resetten.Hoe kan ik ArcMap krijgen? <\/P> <\/STRONG><\/SPAN><\/P>V: Kan ik ArcGIS Pro op meer dan één computer installeren en\/of gebruiken? <\/STRONG><\/SPAN><\/P>A:<\/STRONG><\/SPAN> Ja!<\/SPAN><\/P> <\/SPAN>U kunt via een browser op elke computer met een internetverbinding toegang krijgen tot ArcGIS Online.<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>U kunt ArcGIS Pro downloaden, installeren en uitvoeren op elke computer die aan de vereisten voldoet om het uit te voeren.<\/SPAN><\/LI><\/UL>Uw Learn ArcGIS account kan worden gebruikt om in te loggen bij ArcGIS Online of ArcGIS Pro waar u ook toegang heeft. Deze licentie, <\/SPAN>ook wel aangeduid als een Named User license<\/SPAN><\/A>, reist met u mee<\/SPAN>, niet met uw computer.<\/SPAN> Voor meer informatie, zie<\/SPAN> deze documentatie<\/SPAN><\/A>.<\/SPAN><\/P> <\/P>V: Hoe kan ik bevestigen dat ik ben aangemeld bij ArcGIS software met mijn Learn ArcGIS account? <\/STRONG><\/SPAN><\/P> <\/SPAN>Open een nieuw of bestaand project.<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Klik rechtsboven op de tekst links van het "persoon"-pictogram, het toont uw 1Learn ArcGIS7 account, dat eindigt op _LearnArcGIS.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/P>V: Hoe weet ik of mijn computer ArcGIS Pro 2.5 kan draaien? Wat als mijn computer ArcGIS Pro 2.5 niet kan draaien? <\/STRONG><\/SPAN><\/P>A:<\/STRONG><\/SPAN> De lessen gebruiken de desktopsoftware ArcGIS Pro 2.5.<\/SPAN> U kunt deze lessen mogelijk gebruiken met oudere versies van de software, maar houd er rekening mee dat sommige functionaliteiten evenals schermafbeeldingen en instructies kunnen verschillen.<\/P> <\/P>Windows<\/STRONG><\/SPAN><\/P>Als u een Windows<\/STRONG> computer heeft, kunt u deze test<\/SPAN><\/A> gebruiken om te zien of uw computer de benodigde hardware en software heeft om ArcGIS Pro 2.5 uit te voeren.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>MacOS<\/STRONG><\/SPAN>
Esri biedt geen native versie van ArcGIS Pro voor MacOS aan, maar de software kan draaien op een Windows-partitie of een Virtual Machine. Raadpleeg deze documentatie<\/SPAN><\/A> voor meer informatie.
Ubuntu<\/STRONG>
Esri biedt geen native versie van ArcGIS Pro voor Ubuntu aan. Esri ondersteunt ArcGIS Pro niet onder WINE.
Virtualized Environment
Deze documentatie beschrijft hoe u ArcGIS Pro kunt uitvoeren in een on-premises of cloud virtuele machine.
V: Mijn computer heeft niet de vereiste versie van Microsoft .NET om ArcGIS Pro uit te voeren. Hoe installeer ik het?
A:
Microsoft biedt
de download van het .NET Framework 4.8
. De bovenste optie, "Runtime", is wat nodig is om ArcGIS Pro uit te voeren.
U moet bevoegdheden hebben om het op uw computer te installeren. Als u die niet heeft, vraag dan hulp aan uw computerondersteuning.
V: Wanneer ik probeer ArcGIS Pro uit te voeren, krijg ik de foutmelding "time stamp invalid." Wat moet ik doen?
A:
Als u deze fout ziet, is het probleem dat de tijd van uw computer niet correct is.
Hier leest u hoe u dit kunt resetten. Let op dat uw versie van Windows iets anders kan zijn.
Klik op de Windows "Start" knop.
Klik op "Configuratiescherm."
Kies "Klok, taal en regio."
Klik op "Datum en tijd."
Klik op de knop "Tijdzone wijzigen."
Kies in het Time Zone dropdown-menu uw tijdzone [bijv., Californië -> Pacific Time (VS & Canada)].
Vink de optie "Klok automatisch aanpassen voor zomertijd" aan.
Klik op "OK."
Kies nu de kolom "Internet Tijd."
Klik op "Instellingen wijzigen."
Vink de optie "Automatisch synchroniseren met een internet-tijdserver" aan.
Kies in het dropdown-menu "Server" voor "time.windows.com."
Klik op "Nu bijwerken."
Klik op "Toepassen."
Klik op "OK."
https:\/\/*.arcgisonline.com<\/SPAN>
http:\/\/*.esri.com<\/SPAN>
https:\/\/*.esri.com<\/SPAN>
<\/SPAN>
3) Probeer uw Internet Explorer-instellingen te resetten zoals besproken <\/SPAN>hier.<\/SPAN><\/A><\/P> <\/P>V: Wanneer ik probeer een project te openen in ArcGIS Pro, zie ik de foutmelding: "failed to load system tool." Hoe kan ik dit oplossen?<\/STRONG><\/SPAN><\/P>A: <\/STRONG><\/SPAN>Dit heeft te maken met hoe Python is ingesteld op uw computer. De oplossing is te vinden <\/SPAN>hier<\/SPAN><\/A>.<\/SPAN><\/P> <\/P>V: ArcGIS Pro rendert mijn kaart niet. De ventilator van mijn computer draait continu. Wat moet ik doen?<\/STRONG><\/SPAN><\/P>A: <\/STRONG><\/SPAN>Dit heeft te maken met uw grafische kaart en hoe deze de kaart rendert. U kunt ook dit bericht zien: "Changes in your graphics hardware detected. Close and reopen your map views to continue."<\/SPAN><\/P> <\/P>Probeer eerst de weergave-engine te wijzigen die momenteel door ArcGIS Pro wordt gebruikt. Soms werkt de ene beter dan de andere.<\/SPAN><\/P>Klik op het lint op het tabblad Project<\/STRONG>. Of, als u op het welkomstscherm bent, klik op de knop Instellingen<\/STRONG>.<\/SPAN><\/LI>Klik op het tabblad Opties<\/STRONG>, klik vervolgens op het tabblad Weergave<\/STRONG>. Als het momenteel is ingesteld op DirectX<\/STRONG>, schakel dan over naar OpenGL<\/STRONG>, of andersom.<\/SPAN>
<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Open of keer terug naar uw project en kijk of de weergave beter is. Zo niet, dan kunt u terugkeren naar de oorspronkelijke instelling.<\/SPAN><\/LI><\/OL> <\/P>Ten tweede, als het wijzigen van de weergave-engine niet heeft geholpen, wilt u misschien controleren of er een nieuwere driver is voor uw grafische kaart:<\/SPAN><\/P>Zoek in Windows naar Apparaatbeheerder<\/EM>.<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Vouw Beeldschermadapters<\/STRONG> uit en noteer de naam van de grafische kaart (bijv. NVIDIA Quadro K620)<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Ga naar de website van de fabrikant (bijv. nvidia.com) en zoek dat model grafische kaart op<\/SPAN><\/LI> <\/SPAN>Download en installeer de nieuwste driverversie voor uw specifieke kaart<\/SPAN><\/LI><\/OL> <\/P> <\/P>