Hallo allemaal, <\/P>
Ik heb een dataset die een collega graag wil gebruiken voor analyse, maar ik kan het niet omzetten naar een bruikbaar formaat. <\/P>
Deze gehoste REST-laag, TidalStream\/usa_mc_tides (MapServer)<\/A>, lijkt een ArcInfo Grid te zijn (maar ik ben daar niet helemaal zeker van).<\/P>Idealiter wil ik extraheren of knippen tot de omvang rond Alaska en het bestand omzetten naar een modern rasterformaat, om door te geven voor gebruik in MatLab. <\/P>Geen van de geoprocessing tools in ArcGIS Pro 2.5 accepteert de laag als een ondersteund formaat. <\/P>Tips voor het converteren of werken met deze dataset? <\/P><\/P>Bedankt!<\/P>Ben<\/P><\/BODY><\/HTML>
Idealiter wil ik extraheren of knippen tot de omvang rond Alaska en het bestand omzetten naar een modern rasterformaat, om door te geven voor gebruik in MatLab. <\/P>
Geen van de geoprocessing tools in ArcGIS Pro 2.5 accepteert de laag als een ondersteund formaat. <\/P>
Tips voor het converteren of werken met deze dataset? <\/P>
<\/P>
Bedankt!<\/P>
Ben<\/P><\/BODY><\/HTML>
Hi Ben, The Map Service you are referring to does not allow analysis, just visualization. It's essentially a "picture" (tiles) of the analytical results.
I found the layer you mentioned on Marine Cadastre (search for "tide") and there was a link to a "data download" here is the source.... this should be the underlying data used to make the "picture"....
I hope this helps.
cc Dan Patterson Kevin Butler Keith VanGraafeiland
Thank you Keith VanGraafeiland! I was able to bring it into AGP and convert it after the download. Much appreciated!
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.