Michael Miller<\/A><\/P><\/P>
Ik krijg de foutmelding: "INTERSECTING_FEATURE: Input Feature or Value Info is null" wanneer ik Attribute Assistant uitvoer voor onze Sign and Pole Inventory, en ik weet niet zeker wat deze fout veroorzaakt. Hoewel de FACILITYID's correct werden gegenereerd voor zowel de Pole als Sign feature classes, is Attribute Assistant er niet in geslaagd om het ATTACHID-veld van het Sign bij te werken met de FACILITYID van de Pole vanwege deze fout.<\/P>
<\/P>
Achtergrond: <\/P>
Ik ben net begonnen met het gebruik van de nieuwste release (juni 2016) van Attribute Assistant in ArcMap 10.3. We hebben meer dan 9000 pole features die eerder waren toegewezen met PoleID's met een eerdere release van Attribute Assistant, en meer dan 15000 Sign features die ook waren toegewezen met SignIDs (FACILITYID) en ATTACHID's (vanuit het Pole fc FACILITYID-veld). Met de nieuwe AA add-in heb ik ervoor gezorgd dat ik de instructies volgde voor het hernoemen van oude config-bestanden, het verwijderen en opnieuw installeren, enz.<\/P>
<\/P>
Met recente gegevensverzamelingsinspanningen (veldmedewerkers gebruiken Collector App om aan deze inventaris toe te voegen), hadden we ongeveer 80 nieuwe pole features en meer dan 150 nieuwe sign features. Na het verwijderen en opnieuw installeren van de nieuwe versie van Attribute Assistant kon ik succesvol door de workflow gaan om nieuwe FACILITYID's toe te wijzen voor Poles. Bij het uitvoeren van de tool op de Sign feature class werden echter alleen FACILITYID's bijgewerkt, en bleven de ATTACHID (Intersecting_Feature) null. We hebben onze due diligence gedaan en ervoor gezorgd dat onze features elkaar kruisen (borden vastgemaakt aan palen), dus het ligt niet aan de geometrieën.<\/P>
Uit de logs voor record probeer:<\/P>
<\/P>
Instellen sorteervolgorde: Veld - RUNORDER
Tabel opvragen voor laatste waarde voor laag: Transportation.DBO.Sign
Gebruikte query: (TABLENAME = '*' OR TABLENAME = 'Sign' OR TABLENAME like 'Sign|*' OR TABLENAME like 'Sign|%') AND VALUEMETHOD = 'Last_Value'
Aantal resultaten: 7
Zoeken naar INSTALLDATE
Zoeken naar TURNSTOCLOSE
Zoeken naar OPERABLE
Zoeken naar OWNEDBY
Zoeken naar MAINTBY
Zoeken naar FLOOR
Zoeken naar INTERFLOOR
Tabel opvragen voor regels voor laag: Transportation.DBO.Sign
Gebruikte query: (TABLENAME = '*' OR TABLENAME = 'Sign' OR TABLENAME like 'Sign|*' OR TABLENAME like 'Sign|%') AND ON_MANUAL = 1
Aantal resultaten: 2
Doorlopen van rijen
------------------------------------------------
Rij-informatie
Rijnummer 1
TableName: Sign
FieldName: FACILITYID
ValueInfo: SIGNID|8|SIGN-[seq]|True
ValueMethod: GENERATE_ID
On Create: 0
On Change: 0
Checking for Subtype Restriction
Field Name: Facility Identifier was found at index: 33
Trying: GENERATE_ID
Finished: GENERATE_ID
Row Info
Row Number 2
TableName: Sign
FieldName: ATTACHID
ValueInfo: Pole|FACILITYID|C|FALSE
ValueMethod: INTERSECTING_FEATURE
On Create: 0
On Change: 0
Checking for Subtype Restriction
Field Name: Attachment ID was found at index: 32
Trying: INTERSECTING_FEATURE
ERROR: INTERSECTING_FEATURE: Input Feature or Value Info is null
Finished: INTERSECTING_FEATURE
KLAAR
---------------------------------------<\/PRE><\/P>Regel 46 toont de fout, hoewel ik niet helemaal duidelijk ben over welke Value Info het verwijst, en/of welke input feature. De Value Info in de Dynamic Table voor de relevante items ziet er zo uit:<\/P>Sign; ATTACHID; INTERSECTING_FEATURE; Pole|FACILITYID|P|TRUE; False (bij aanmaak); False (bij wijziging attribuut); True (alleen handmatig); 6 (Regelgewicht);<\/LI>Sign; FACILITYID; GENERATE_ID; SIGNID|8|SIGN-[seq]|TRUE; False (bij aanmaak); False (bij wijziging attribuut); True (alleen handmatig); 9 (Regelgewicht);<\/LI>Pole; FACILITYID; GENERATE_ID; SIGNID|8|POLE-[seq]|TRUE; False (bij aanmaak); False (bij wijziging attribuut); True (alleen handmatig); 10 (Regelgewicht);<\/LI><\/UL>Opmerking: Elke Pole in de inventaris heeft een FACILITYID, dus Input Feature zou niet per se null zijn..<\/P><\/P>Samenvatting:<\/P>- Ik heb zowel Sign als Pole Feature Classes aanwezig in de mxd<\/P>- Ik heb geprobeerd alleen de Sign-features te selecteren die updates nodig hebben (nu alleen Signs met NULL-waarden in ATTACHID's aangezien SIGNId's succesvol zijn aangemaakt), en ik heb geprobeerd alle Signs in de inventaris te selecteren. Geen succes op beide manieren<\/P>- FACILITYID's zijn succesvol aangemaakt voor zowel POLES als SIGNS (palen werden eerst uitgevoerd, gecontroleerd)<\/P>- Nieuwste release van Attribute Assistant (juni 2016)<\/P>- Ik heb geprobeerd de C in de INTERSECTING_FEATURE Value Info te veranderen in een P, maar werd nooit gevraagd na het uitvoeren van AA handmatige regel ; heb ook geprobeerd gewoon "Pole|FACILITYID" maar dat vulde ook geen ATTACHID's in in de Sign Fc<\/P><\/P>Alle hulp wordt zeer gewaardeerd! Bedankt,<\/P>-Ryan<\/P><\/BODY><\/HTML>