Ik kan geen werkende Event Editor-applicatie bouwen. Na het inloggen krijg ik de volgende foutmelding:

Ik probeer de schaarse en mogelijk verouderde instructies hier te volgen. Het is duidelijk dat ik iets belangrijks in de configuratie heb gemist en ik zoek naar ideeën.
De fout lijkt te zeggen dat de app geen LRS-netwerk kon vinden om mee te werken. Ik heb bevestigd dat de service die is geconfigureerd om te gebruiken een LRS-netwerk heeft dat ik kan bewerken met ArcGIS Pro.
Ik heb een kaart gemaakt en gepubliceerd die het LRS Engineering Network bevat, samen met de gerelateerde features, inclusief Redline. Ik heb bevestigd dat M en Z zijn uitgeschakeld in de Redline. Feature-bewerking is ingeschakeld.
Gelukkig had de server die ik gebruik een vooraf geïnstalleerde Event Editor-applicatie omdat ik de download niet kon vinden via de instructies Event Editor Deployment Guide. Ik kon geen Event Editor vinden in Mijn Organisatie -> Downloads.
Ik voeg het config.json-bestand bij. Dit is hoe ik de waarden heb ingevuld die in de config-gids worden genoemd:
- webmap: ingesteld op de ID van de webmap die is gemaakt en gepubliceerd voor event-bewerking, verkregen van het Portal
- portalAppID: ingesteld op de ID van de Event Server-applicatie geregistreerd bij het Portal
- portalURL: ingesteld op het ArcGIS portal op dezelfde server
- geometryServiceUrl: ingesteld op een lokale geometry server
- allowReconcileAndPost: true
- allowChangeVersions: true
- allowCreateVersions: true
- allowDeleteVersions: true
Het inloggen werkt goed, wat betekent dat portalAppID en portalURL in orde zijn. Ik denk dat het probleem bij de services in de gepubliceerde webmap moet liggen.
Ik heb herhaaldelijk gecontroleerd, de kaart heeft een LRS-netwerk:

Ik voeg het config.json-bestand bij, voor het geval iemand de fout kan zien.