<\/HEAD>
Esri Community,
<\/P>
Achtergrond:<\/STRONG> Ik ben een data scientist. Mijn achtergrond is dan ook doordrenkt met statistische methoden, optimalisatie, heuristieken, machine learning, deep learning, enz. (dus niet GIS). ECHTER, in de afgelopen 1,5 jaar is mijn werk steeds meer gericht op ruimtelijke data in plaats van andere vormen van data. Daardoor heb ik behoorlijk wat praktijkervaring opgedaan met ArcGIS Pro en open-source GIS-tools (bijv. GeoPandas).<\/P><\/P>Huidige status:<\/STRONG> Ik beschouw mezelf als een data scientist die zich aan het ontwikkelen tot een spatial data scientist<\/EM><\/EM><\/STRONG> is.<\/P><\/P>Mijn doel:<\/STRONG> Idealiter zou ik een ArcGIS Spatial Data Scientist (SDS) certificering nastreven... maar momenteel bestaat zoiets niet
. Dus, in plaats van een SDS-certificaat wil ik de combinatie van momenteel beschikbare certificaten/examens behalen die het concept van wat een ArcGIS SDS-certificaat zou zijn het dichtst benadert als het al bestond. Ik heb de recente SDS MOOC van Esri afgerond en VOND HET GEWELDIG<\/STRONG><\/EM>, maar nu wil ik credentials verkrijgen die meer gewicht hebben dan een MOOC.<\/P><\/P>Mijn huidige plan:<\/STRONG> Ik begin met te zeggen dat ik heel nieuw ben in de wereld van ArcGIS-certificeringen. Dat gezegd hebbende, denk ik dat de meest geschikte combinatie van certificaten/examens voor mijn doel is: ArcGIS Desktop Associate + ArcGIS API for Python Specialty Exam<\/EM>.<\/P><\/P>Wat denken jullie?<\/STRONG><\/EM><\/P><\/P>Gezien mijn achtergrond en doel, kan iemand adviseren of dit de beste combinatie van certificaten/examens is? Zo niet, reageer dan alstublieft met wat u zou voorstellen als een betere credentialing-route om mijn doel te bereiken - open voor alle suggesties!<\/EM><\/P><\/P>Alvast bedankt voor uw doordachte reacties!<\/STRONG><\/EM><\/P><\/BODY><\/HTML>