Ik heb een kaart hier<\/A> die, voor zover ik kan zien (door deze te openen in een Incognito-venster), door het publiek bekeken kan worden (zoals het hoort -- elke laag waarnaar wordt verwezen is openbaar gedeeld, en zelfs meer...). Echter, een applicatie die naar die kaart verwijst<\/A> en alleen<\/EM> die kaart vereist nog steeds dat ik inlog wanneer ik probeer deze te openen in een Incognito-venster, wat ik ook probeer. Ik heb meerdere keren naar de app-configuratie gekeken, en het verwijst oprecht niet naar iets<\/EM> anders dan deze één<\/EM> app die lijkt te werken. Instellingen zouden gedeeld moeten zijn met "iedereen," enzovoort. Wat kan ik nog meer doen? Wat mis ik? <\/P><\/BODY><\/HTML>
Hi Jonah!
Maybe information in this thread can help you out? https://community.esri.com/thread/219837-arcgis-online-web-app-public-access-asking-for-login
I checked the Terms of Use on the item details page for the State Boundaries layer, and noticed that it says this:
Important Note: This item requires an ArcGIS Online organizational subscription or an ArcGIS Developer account and does not consume credits.
Will it work if you remove any layers where that message applies?
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.