Mijn basisworkflow is dat ik een complexe feature service heb (een paar feature layers en een handvol zelfstandige tabellen, met enkele relaties daartussen) die ik mijn gebruikers in Excel wil laten zien, en dat updates vanuit ArcGIS Online-workflows in Excel moeten verschijnen.<\/P>
Ik moest de bron Feature Service wijzigen voor een van mijn Excel-spreadsheetbestanden. Ik had deze .xlsx al gedeeld met mijn gebruikers als een stabiele SharePoint-link, en ik wilde dat ze deze konden blijven gebruiken in plaats van ze door te verwijzen naar een nieuw bestand. Dit lijkt echter mijn mogelijkheid om toegang te krijgen tot de ArcGIS Add-In en te synchroniseren te bemoeilijken.<\/P>
In de beste tijden heb ik een wisselende ervaring om het tabblad 'Kaartgegevens' te laten zien, waar ik de knop "Synchroniseren met ArcGIS" gebruik om updates van de feature service in de spreadsheet vast te leggen. In het geval van de betreffende .xlsx toont het ArcGIS voor Excel-paneel een leeg scherm wanneer ik probeer op "Kaart weergeven" te klikken onder het ArcGIS-tabblad. Zie hieronder (GIS-inhoud zelf is afgeschermd om veiligheidsredenen). <\/P>
<\/span><\/P> <\/P>