Ik wist niet zeker of dit de juiste manier was om dit op de hoger onderwijs boards te plaatsen, dus deel ik het hier.<\/P>
Een ding dat op mijn lijst staat, is het maken van een werkende citatiegids over hoe je verschillende soorten inhoud of andere gerelateerde bronnen (erkenningen, notities, enz.) in StoryMaps kunt citeren. Dit komt vrij regelmatig aan bod tijdens demo-sessies voor lessen, dus ik ben dit semester begonnen met het maken van een gids.<\/P>
Citatiegids voor StoryMaps<\/A><\/P>Dit is nog steeds een werk in uitvoering, dus mijn excuses als ik interessante grammatica\/opmaak heb gemist!<\/LI><\/UL>Het gaat niet altijd om vragen over "technisch hoe" je dit moet doen, maar meer over "hoe het eruit zou moeten zien" - Waar moet ik de citaties plaatsen? Is er een aanbevolen manier om een onderzoekslogboek te koppelen? Hoe voeg ik een Creative Commons-licentie toe? Ik denk dat mensen over het algemeen het technische deel begrijpen, maar ze willen gewoon voorbeelden van verschillende dingen zien.<\/SPAN><\/P>PSA - Ik zal ook nogmaals pleiten voor het gebruik van Library Guides als je in het hoger onderwijs zit. Onze IT (academische technologie) en bibliotheekafdeling zijn bij mijn instelling samengevoegd, dus het kunnen gebruiken van LibGuides om bibliotheekbronnen en technische bronnen voor lessen te delen heeft me bij veel gelegenheden geholpen.<\/SPAN><\/P>Ik hoop dat iedereen het goed maakt!<\/SPAN><\/P>
Het gaat niet altijd om vragen over "technisch hoe" je dit moet doen, maar meer over "hoe het eruit zou moeten zien" - Waar moet ik de citaties plaatsen? Is er een aanbevolen manier om een onderzoekslogboek te koppelen? Hoe voeg ik een Creative Commons-licentie toe? Ik denk dat mensen over het algemeen het technische deel begrijpen, maar ze willen gewoon voorbeelden van verschillende dingen zien.<\/SPAN><\/P>PSA - Ik zal ook nogmaals pleiten voor het gebruik van Library Guides als je in het hoger onderwijs zit. Onze IT (academische technologie) en bibliotheekafdeling zijn bij mijn instelling samengevoegd, dus het kunnen gebruiken van LibGuides om bibliotheekbronnen en technische bronnen voor lessen te delen heeft me bij veel gelegenheden geholpen.<\/SPAN><\/P>Ik hoop dat iedereen het goed maakt!<\/SPAN><\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.