Ik probeer een flow in te stellen zodat wanneer ik de status op een survey123 verander van "Needs Updates" naar "Completed" er een notificatie-e-mail wordt verzonden. Ik gebruik de "When record is updated in feature layer" trigger voor ArcGIS Enterprise en heb deze ingesteld op de feature layer voor de survey123, maar bij het wijzigen van het attribuut wordt de flow nooit geactiveerd.<\/P>
Ik heb geprobeerd de laag te bewerken in het tabblad "Data" in Survey123 evenals in een webmap, maar er gebeurt niets in de flow. Ik heb ook geprobeerd de laag waar de trigger naar wijst te veranderen naar de bron gehoste feature layer en ook naar de 2 views (1 voor het formulier en 1 voor de resultaten), maar nog steeds gebeurt er niets.<\/P>
We hebben een andere flow die is ingesteld voor "When a survey response is submitted" en die werkt prima met deze survey.<\/P>
Ook om op te merken, ik krijg de "When record is updated in feature layer" trigger eigenlijk niet aan het werk voor welke laag dan ook waarop ik het heb geprobeerd. Dus het probleem kan gewoon zijn dat ik niet begrijp hoe ik die trigger moet gebruiken.<\/P>