<\/HEAD>
Hallo allemaal, ik ben relatief nieuw met Arcade maar kan deze When-functie niet begrijpen. Ik heb een Right-expressie die de laatste drie tekens van een veld $feature.info_headline retourneert wanneer toegepast als een aparte arcade-expressie. Echter, wanneer ik dezelfde expressie toepas als een variabele vóór een When-expressie, krijg ik geen fouten bij het testen maar ook geen resultaten terug? Kan iemand aangeven waar ik fout ga met deze expressie? Is er een regel over variabelen die ik mis? <\/P>
<\/P>
var right3 = Right($feature.info_headline, 3);
var warning_level = When(right3=='Red', 'Red', right3=='nge', 'Orange', 'Watch');<\/P>
<\/P>
Ik probeer de expressie te laten vullen in een nieuwe Color Style zodat als de laatste drie tekens in het veld $feature.info_headline zijn 'Red' de waarde 'Red' wordt teruggegeven, of als de laatste drie tekens 'nge' zijn de waarde 'Orange' wordt teruggegeven, anders 'Watch'.<\/SPAN><\/P>
Ik weet dat er misschien opties zijn met geneste IIf-functies maar ik dacht dat de When-functie eenvoudig genoeg zou zijn om te doen wat ik probeer.<\/SPAN><\/P>
Groeten<\/SPAN><\/P>Derek<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>