Ik heb GIS Tutorial voor ArcGIS Pro 3.1 gekocht en er zijn meerdere verwijzingen in en op het boek naar downloadbare video colleges. De sectie "Over dit Boek" vermeldt: "Links naar video colleges en college-dia's, die nuttig kunnen zijn voor docenten of zelfstudie, zijn te vinden op de webpagina van het boek . . . ." Ik kon de dia's openen, maar niet de colleges. De genoemde pagina heeft een link naar een blogpost over de bronnen van het boek (inclusief de video's), maar geen daadwerkelijke bronnen. Die blogpost linkt naar een algemene blogpost over Esri Press bronnen voor docenten en verwijst lezers naar weer een andere blogpost over hoe je een exemplaar voor docenten kunt aanvragen van Esri boeken.
Ik ben een zelflerende en kan geen exemplaar voor docenten aanvragen. Kan iemand mij alstublieft doorverwijzen naar de beloofde video colleges? Ook, als iemand van het Esri personeel dit leest, zou het nuttig zijn om de link naar de colleges toe te voegen aan de pagina waar het boek zegt dat ze zullen zijn.<\/P>