Begrijp ik het goed dat het niet mogelijk is om de ArcGIS Connectors te gebruiken op niet-gehoste feature layers? Ik krijg steeds de foutmelding "Webhook creation on Map Services is currently not supported in ArcGIS Connectors for Power Automate." De data die ik probeer te benaderen is een feature layer in ons Enterprise-account, gepubliceerd vanaf de gefedereerde server van onze organisatie. De URL eindigt op ...\/FeatureServer\/0.<\/P>
Als ik de ArcGIS Connectors in Power Automate niet kan gebruiken, welke andere triggers kan ik dan als oplossing gebruiken? Mijn doel is om automatisch een e-mail te versturen telkens wanneer het 'Condition'-veld van een feature onder de 4 zakt. De features worden bijgewerkt in Field Maps, maar dit specifieke veld wordt slechts wekelijks berekend. Ik weet niet veel van Power Automate, dus ik sta open voor suggesties. Ik heb een screenshot van de configuratie van de feature layer bijgevoegd, maar ik wil graag een manier vinden om mijn doel te bereiken zonder de configuratie te wijzigen, indien mogelijk.<\/P>