Hallo allemaal!<\/P>
Ik werk momenteel op een hogeschool waar de bibliotheek- en IT-afdelingen zijn samengevoegd (we noemen het LITS - Libraries and Information Technology), en ik heb veel geleerd over bronnen die de bibliotheek heeft die erg nuttig kunnen zijn voor het onderwijzen van GIS-methoden en ArcGIS.<\/P>
LibGuides hebben me letterlijk gered! Vooral tijdens de pandemie - ik kon sjablonen maken van korte tutorialvideo's, links en zelfs ingesloten inhoud. Ik geef vaak samen les met onderzoeksbibliothecarissen, en we kunnen een mooie fusie creëren van bibliotheekbronnen die overeenkomen met de ArcGIS-tools die we op dat moment gebruiken. Alle bronnen in deze gidsen zijn samengesteld voor die specifieke cursus of voor een opdrachtprompt die door die faculteit met ons is gedeeld.<\/P>
Hier zijn enkele voorbeelden - alle bibliotheekgidsen en bronnen zijn openbaar (er kunnen enkele individuele documenten zijn die vergrendeld zijn, maar alles zou toegankelijk moeten zijn):<\/P>
Als je samenwerkt met academische onderzoeksbibliothecarissen en LibGuides een optie is - zeker aan te raden! Het kan een gemakkelijke manier zijn om inhoud toegankelijk te maken voor een cursus.<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.