Hallo iedereen,
Ik worstel met het vinden van een oplossing en hoop dat de community kan helpen.
Ik gebruik simpelweg het volgende:
- Trigger: Wanneer een enquêteantwoord wordt ingediend (van Survey123)
- Actie: Maak een nieuw record aan in een feature layer
Ik probeer gewoon het nieuw aangemaakte Survey123 puntfeature toe te voegen aan een bestaande gehoste puntfeature layer op ArcGIS Online met een subset van de attributen van de enquête.
Het lukt me om de attribuutwaarden van de enquête succesvol te koppelen aan de overeenkomstige velden in de gehoste feature layer, maar de resulterende records hebben geen geometrie.
Ik denk dat het probleem zit in wat ik gebruik voor de 'Geometry' parameter in de actie Maak een nieuw record aan in een feature layer. Ik heb item()?['geometry'] en item()?['geometry/geometryType'] van de enquête gebruikt om de geometrie in te stellen op basis van de enquêtegeometrie, maar zonder succes. De Power Automate-berichten tonen null voor geometrie-uitvoer.
Helaas is de documentatie van Microsoft erg slecht voor het opzoeken van details over parameters voor ArcGIS connectors, feitelijk wordt de Geometry-parameter voor deze actie nog niet eens weergegeven in de documentatie.
Ik heb het gevoel dat dit eenvoudiger en duidelijker zou moeten zijn - heeft iemand dit al uitgezocht?
Bedankt
Paul