Onderwijs gaat verder dan louter kennisverwerving, zoals <\/SPAN> <\/STRONG><\/SPAN> <\/SPAN>Abraham Maslow<\/STRONG><\/SPAN> <\/SPAN><\/A><\/SPAN> <\/STRONG><\/SPAN>voorstelt; het is essentieel voor persoonlijke groei en het vervullen van basisbehoeften. Deze visie sluit aan bij de Verenigde Naties’ <\/SPAN> <\/SPAN>Duurzame Ontwikkelingsdoelstelling (SDG) 4<\/STRONG><\/SPAN> <\/SPAN><\/A><\/SPAN>, die inclusief, rechtvaardig en kwalitatief goed onderwijs voor iedereen tegen 2030 bevordert. SDG 4 benadrukt het belang van onderwijs bij het doorbreken van armoedecycli, het stimuleren van duurzame ontwikkeling en het versterken van gemeenschappen.<\/SPAN><\/P>Ik nodig u uit om mijn ArcGIS story map te bekijken, die een diepgaande verkenning biedt van de onderwijsinstellingen die door de New Patriotic Party in Ghana zijn opgericht tussen 2016 en 2024. Deze kaart belicht belangrijke ontwikkelingen, de locaties van verschillende scholen en universiteiten, en de impact die deze instellingen hebben gehad op de onderwijssector in Ghana. Ga met mij mee terwijl we de significante vooruitgang onderzoeken die in deze periode is geboekt om onderwijskansen te verbeteren.<\/P>Link naar het verhaal: https:\/\/storymaps.arcgis.com\/stories\/c29b7f5d769a4ddb8dd36b64e022459b<\/A><\/SPAN><\/P>
I hope to hear your response
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.