Het hebben van een Indoors App van de UC locatie is fantastisch geweest. Heel erg bedankt dat jullie dit hebben gedaan en mijn idee hebben geïmplementeerd. Het heeft de UC ervaring echt geholpen en het navigeren makkelijker gemaakt. Na het praktisch gebruiken ervan gedurende een paar jaar bij de UC (ik ben momenteel op de 2024 UC terwijl ik dit schrijf), is er één ding dat ik heb ontdekt waarvan ik hoopte dat het mogelijk zou zijn. Terwijl ik alle sessies die ik wil bijwonen plan (opslaan\favoriet maken), kun je slechts de locatie op de kaart van één sessie of locatie tegelijk zien. Het zou heel nuttig zijn om een dagelijkse weergave te kunnen zien van de sessies die ik heb opgeslagen. Dit zal helpen bij het proberen te begrijpen waar sessies zich bevinden ten opzichte van elkaar en afhankelijk van de gebruiker\behoefte, ofwel het lopen maximaliseren of minimaliseren en strategisch zijn over sessies die dicht bij elkaar kunnen liggen. Deze functionele behoefte kan op een paar manieren worden gerealiseerd, te beginnen met enkele van mijn gedachten, gerangschikt op aflopende complexiteit.<\/P>
- Schakel deze functionaliteit in op de kaart\app. Misschien symboliseren op basis van sessietijd en\of volgorde van opslaan, en dubbel symboliseren op basis van verdieping (1,2,3).<\/LI>
- Maak de kaart die door de app wordt gebruikt beschikbaar\deelbaar op AGOL zodat gebruikers hun eigen lagen of schetsen kunnen toevoegen om te helpen plannen.<\/LI>
- Voeg een printwidget toe aan de app als geen van bovenstaande mogelijk is (brute kracht papierkaartbenadering 😉<\/span>)<\/LI><\/UL>Ik zou graag een geografische conferentie beter en meer optimaal geografisch willen plannen. Bedankt voor het overwegen!<\/P>