Enkele jaren geleden introduceerden we het e-boekplatform VitalSource als onze nieuwe aanbieder voor ons desk copy-programma. Docenten konden op elk gewenst moment e-boeken aanvragen van al onze beschikbare titels en zoveel als ze wilden.
Naast deze VitalSource-optie zijn we verheugd aan te kondigen dat we nu ook een print-examen- en desk copy-optie aanbieden via onze boekendistributeur Ingram! Via de website van Ingram Academic kunnen docenten een examenkopie aanvragen tegen een kleine vergoeding of een gratis desk copy.

Een screenshot van de site van Ingram Academic, met boeken die besteld kunnen worden als examenkopieën en desk copies van Esri Press.
Deze optie is nu actief! Log gewoon in of registreer je voor een gratis account op hun site, voeg boeken toe aan je winkelwagen en voltooi de bestelgegevens.
Lees verder voor antwoorden op andere vragen!
Wat is het verschil tussen een examenkopie en een desk copy?
In deze context is een examenkopie wat je aanvraagt voor cursusbeoordeling. Zodra je een boek hebt aangenomen en inschrijvingen hebt voor je cursus, kun je vervolgens een desk copy aanvragen (of meerdere, afhankelijk van de grootte van de inschrijving van je cursus).
Hoe zit het met internationale verzending?
Ingram Academic, die deze bestellingen uitvoert, kan op dit moment niet buiten de VS en Canada verzenden. Wanneer deze service wordt uitgebreid, zul je dat in deze blog zien staan.
Hoe zit het met VitalSource?
Maak je geen zorgen, deze optie is ook nog steeds beschikbaar! Je kunt instructies voor toegang en gebruik vinden in een andere blog hier.
Wat als ik een K12-docent ben?
K12-docenten kunnen nog steeds de VitalSource-optie gebruiken, aangezien Ingram Academic zich richt op hoger onderwijs cursussen.
Waar kan ik terecht als ik meer vragen heb?
Antwoorden op vragen over examenkopieën en desk copies zijn te vinden op de website van Ingram Academic hier. Als je problemen of zorgen hebt over een geplaatste bestelling, stuur dan een e-mail naar ordersupport@ingram.com.
Nu hebben docenten een keuze, e-book of gedrukte exemplaren, voor hun onderwijsbehoeften.