Ik ondervind problemen met Tabel-laagtypes. Bij het gebruik van de Updates, wijzigingen of verwijderingen ophalen uit feature-laag actie, krijg ik telkens wanneer ik een feature-laag selecteer die een tabel is, de volgende foutmelding bij het proberen op te slaan.<\/P>
Opslaan van Flow mislukt met code 'DynamicOperationRequestClientFailure' en bericht 'Het dynamische operatiesverzoek naar API 'arcgis' operatie 'GetFeatureLayerResponseSchemaForWebhook' is mislukt met statuscode 'BadRequest'. Dit kan duiden op ongeldige invoerparameters. Foutrespons: { "message": "Kan eigenschap 'toLowerCase' van undefined niet lezen", "error": {} }'.<\/FONT><\/P>Is er een speciaal proces voor tabel-lagen? Of worden ze simpelweg niet ondersteund?<\/FONT><\/P>
<\/span><\/P> <\/P>Update Bewerking: Ik krijg dezelfde fout ook bij het gebruik van een Tabel in de Gegevens ophalen uit feature-laag actie, maar alleen wanneer het uitvoerformaat is ingesteld op JSON. Ik kan alleen Tabelgegevens krijgen als CSV. Dit doet me denken dat er een probleem is met het behandelen van Tabellen als JSON.<\/P>