Hallo, ik heb wat gegevens die ik gebruik om een kaart te classificeren in Power BI. De kaart wordt gefilterd op basis van een waarde uit een ander veld met behulp van een slicer. Het probleem dat ik heb, is dat wanneer ik een waarde selecteer in de slicer, ik kan zien dat de filterwaarden worden bijgewerkt, maar de kaart niet wordt hergeclassificeerd.<\/P>
Ik ging ervan uit dat de kaart opnieuw geclassificeerd zou moeten worden op basis van wat is geselecteerd via de slicer, maar dat lijkt niet het geval te zijn, d.w.z. de kleurcodering van de kaart en de legenda-waarden veranderen niet - de kleurcodering van de kaart en de legenda-waarden zijn nog steeds gebaseerd op de volledige dataset en niet op de gefilterde gegevens.<\/P>
Ik heb hieronder enkele schermafbeeldingen toegevoegd om het probleem te proberen uitleggen.<\/P>
Deze eerste schermafbeelding toont de gegevens gefilterd door de 'Greater Sydney' slicerwaarde.... let op dat de kaart en legenda gebaseerd zijn op de volledige dataset, terwijl het filter de gefilterde waarden toont op basis van wat is geselecteerd in de slicer.<\/P>
<\/span><\/P>In deze tweede schermafbeelding, na het selecteren van de 'Greater Melbourne' slicerwaarde, is er ingezoomd op de juiste locatie en is het filter bijgewerkt met de juiste waarden, maar is de kaart niet hergeclassificeerd - je kunt zien dat de legenda nog steeds gebaseerd is op de volledige dataset.<\/P>
<\/span><\/P>Mis ik iets? Of is dit een beperking of bug? <\/P>Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.<\/P>