Ik maak een choropleetkaart op het niveau van de Census tract en loop tegen een probleem aan waarbij de symbologieclassificatie niet reageert op veranderende waarden op de kaart wanneer slicers worden bijgewerkt. Bijvoorbeeld, wanneer ik een switch-functie gebruik om de weergegeven metriek te veranderen van iets met een bereik van 0-100 naar een andere maatstaf met een bereik van 0-10.000, reageert de symbologieclassificatie niet op de verandering, wat betekent dat de kaart gewoon grijs wordt als de waarden van de geselecteerde metriek buiten het reeds ingestelde bereik van 0-100 vallen. Een ander voorbeeld is dat ik een maatstaf heb die het aantal individuen in elke census tract telt - in sommige staten kunnen de aantallen variëren van 0-150 en in andere staten van 0-15.000. Als ik de symbologie instel in een staat waar het bereik op het niveau van 0-150 ligt, en vervolgens de slicer verander naar een andere staat waar het bereik 0-15.000 is, wordt de kaart effectief nutteloos omdat de tracts met waarden boven 150 grijs worden weergegeven. <\/P>