Hallo daar, (Power BI Desktop V. 2.103.881.0) Ik worstel al een paar dagen met het volgende:<\/P>
Ik wil graag een gekleurde (door een bepaalde indicator) arcGIS-kaart van India maken (met staatsgrenzen).
Ik heb dit voor Duitsland gedaan en het werkte perfect (Screenshot 0), mijn werkwijze was:<\/P>
1. kies arcGIS in Power BI, voeg de locatie toe (Post Ident Nummer, 6 cijfers; Screenshot 1); voeg de indicator voor de kleur toe<\/P>
2. Markeer de kolom Post Ident Nummer als Post Ident Nummer, zodat het kleine wereldicoon verschijnt voor die kolom (Screenshot 2)<\/P>
3. open het lagenmenu linksboven, ga naar "positioneringstype" (Screenshot 2) kies grenzen (in plaats van punten), kies enkel land en kies het specifieke land. Hier komt mijn probleem, ik kan elk land op de lijst kiezen, behalve india, als ik probeer india te kiezen, houdt Power BI gewoon de vorige keuze vast. Ik kan india simpelweg niet kiezen (Screenshot 3). Misschien heeft iemand van jullie hetzelfde probleem gehad en kan die ervaring, oplossing of ideeën delen. Dat zou geweldig zijn.<\/P>
<\/P>
Hartelijk dank<\/P>
<\/P>
Bastian<\/P>
<\/P>
<\/P>