Hallo allemaal en @BruceHarold ,
Ik ben op zoek naar wat advies over de beste manier om tijdzones te beheren bij het toevoegen van gegevens aan een feature class met Data Interoperability. In ons geval zijn alle tijden verwaarloosbaar en worden ze gelezen als 12:00 uur 's nachts, wat terugrolt naar de vorige dag wanneer ze worden geconverteerd van Pacific Time naar UTC bij publicatie naar Portal.
Ik weet dat het geen specifiek Data Interop probleem is... mijn team is dit ook tegengekomen met Model Builder. Er zijn een paar discussies over dit probleem, zoals deze en deze.
Voorbeeld van data cache vóór publicatie naar Portal:

Data gepubliceerd naar Portal, in UTC:

Dus probeerde ik vervolgens eerst de feature service te publiceren met ArcGIS Pro 2.9.2, en de Tijdzone-instelling aan te geven op het moment van publiceren:

De initiële publicatie is correct:

Na het uitvoeren van mijn Data Interop werkbank om de laag bij te werken, worden de gegevens toegevoegd in UTC:

Ik vond dit How To: artikel maar het lijkt alleen van toepassing op ArcGIS Online? Wij gebruiken momenteel Enterprise 10.8.1.
Alvast bedankt voor de discussie over dit onderwerp, en excuses als ik een heel voor de hand liggende transformer of onderdeel van de workflow heb gemist.