We zijn ongeveer twaalf uur verwijderd van de start van Esri’s 2022 Do-It-Yourself Geo Apps MOOC. Duizenden mensen van over de hele wereld doen mee aan de cursus van dit jaar, en we zijn enthousiast om samen aan deze leerreis te beginnen. Elke week opent er een nieuwe sectie, en als je alle cursusinhoud voltooit, geeft Esri je een certificaat van voltooiing.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P>Als je je nog niet hebt geregistreerd, maar geïnteresseerd bent in het leren bouwen van geo-enabled apps (zonder code te schrijven), is er nog tijd om je aan te melden. <\/SPAN>De registratie sluit op 2 februari om 23:59 uur Pacific time<\/SPAN><\/STRONG>. <\/SPAN>Meld je nu aan<\/A>. <\/STRONG><\/P>Voor degenen die vol verwachting uitkijken naar de start van de MOOC, willen we enkele veelgestelde vragen over de MOOC delen (en antwoorden). Voor meer veelgestelde vragen ga je naar het Help-tabblad binnen het cursusdashboard.<\/SPAN><\/P> <\/P>Hoe plan ik mijn tijd om de cursus te voltooien?<\/SPAN> <\/SPAN><\/FONT><\/P>Je kunt werken wanneer je wilt, in je eigen tempo, zolang de cursus open is. De exacte datum en tijd waarop de cursus sluit, vind je in het paneel Data om te onthouden op het Dashboard-tabblad. We raden aan deze data aan je persoonlijke agenda toe te voegen.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P>De cursusinhoud is verdeeld in secties; elke sectie bestaat uit lessen zoals video's, praktische oefeningen, quizzen en andere activiteiten. Elke week opent er een nieuwe sectie, en alle voorgaande secties blijven open totdat de cursus sluit.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P>Om je tijd te plannen, reken op minimaal 2-3 uur per sectie. Om een certificaat van voltooiing te verdienen, moeten alle secties voltooid zijn (er verschijnt een groen vinkje naast in het tabblad Lessen) voordat de cursus sluit op <\/SPAN>2 maart om 23:59 uur Pacific time<\/SPAN><\/STRONG>. <\/SPAN> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Wat is mijn ArcGIS Online organisatieaccount gebruikersnaam voor deze cursus? Hoe vind ik die?<\/SPAN> <\/SPAN><\/FONT><\/P>Ieder die deelneemt aan een Esri MOOC krijgt een tijdelijk ArcGIS Online organisatieaccount toegewezen met de benodigde softwarelicenties, permissies en credits om de praktische oefeningen te voltooien. Dit account is bedoeld voor gebruik tijdens de cursus en is alleen actief zolang de cursus open is.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P>Om de oefeningen in deze cursus te voltooien, ga naar het hoofdtabblad Les dat toegankelijk is via de zwarte navigatiebalk om je toegewezen ArcGIS Online gebruikersnaam en wachtwoord te vinden. <\/SPAN>Volledige details over hoe je voor het eerst kunt inloggen bij ArcGIS Online staan in de PDF van oefening Sectie 1, Find Amenities in Denver, CO<\/SPAN><\/STRONG>. <\/SPAN> <\/SPAN><\/P>Voor meer informatie over MOOC software-installatie, lees deze blog<\/A>. <\/SPAN><\/P>Hoe krijg ik toegang tot mijn certificaat?<\/SPAN> <\/SPAN><\/FONT><\/P>Wanneer je alle cursussen in elke sectie hebt voltooid (elke les in elke sectie is gemarkeerd met een groen vinkje), heb je de cursus afgerond en heb je recht op een certificaat.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P>Op dat moment zie je deze tekst en knop onder de voortgangsbalk:<\/SPAN> <\/SPAN><\/P>
Voor degenen die vol verwachting uitkijken naar de start van de MOOC, willen we enkele veelgestelde vragen over de MOOC delen (en antwoorden). Voor meer veelgestelde vragen ga je naar het Help-tabblad binnen het cursusdashboard.<\/SPAN><\/P> <\/P>Hoe plan ik mijn tijd om de cursus te voltooien?<\/SPAN> <\/SPAN><\/FONT><\/P>Je kunt werken wanneer je wilt, in je eigen tempo, zolang de cursus open is. De exacte datum en tijd waarop de cursus sluit, vind je in het paneel Data om te onthouden op het Dashboard-tabblad. We raden aan deze data aan je persoonlijke agenda toe te voegen.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P>De cursusinhoud is verdeeld in secties; elke sectie bestaat uit lessen zoals video's, praktische oefeningen, quizzen en andere activiteiten. Elke week opent er een nieuwe sectie, en alle voorgaande secties blijven open totdat de cursus sluit.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P>Om je tijd te plannen, reken op minimaal 2-3 uur per sectie. Om een certificaat van voltooiing te verdienen, moeten alle secties voltooid zijn (er verschijnt een groen vinkje naast in het tabblad Lessen) voordat de cursus sluit op <\/SPAN>2 maart om 23:59 uur Pacific time<\/SPAN><\/STRONG>. <\/SPAN> <\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Wat is mijn ArcGIS Online organisatieaccount gebruikersnaam voor deze cursus? Hoe vind ik die?<\/SPAN> <\/SPAN><\/FONT><\/P>Ieder die deelneemt aan een Esri MOOC krijgt een tijdelijk ArcGIS Online organisatieaccount toegewezen met de benodigde softwarelicenties, permissies en credits om de praktische oefeningen te voltooien. Dit account is bedoeld voor gebruik tijdens de cursus en is alleen actief zolang de cursus open is.<\/SPAN> <\/SPAN><\/P>Om de oefeningen in deze cursus te voltooien, ga naar het hoofdtabblad Les dat toegankelijk is via de zwarte navigatiebalk om je toegewezen ArcGIS Online gebruikersnaam en wachtwoord te vinden. <\/SPAN>Volledige details over hoe je voor het eerst kunt inloggen bij ArcGIS Online staan in de PDF van oefening Sectie 1, Find Amenities in Denver, CO<\/SPAN><\/STRONG>. <\/SPAN> <\/SPAN><\/P>Voor meer informatie over MOOC software-installatie,
Klik op de knop "Bekijk Certificaat" om toegang te krijgen tot je certificaat, een downloadbare PDF. Je kunt ook via je <\/SPAN>Mijn Leeractiviteit<\/SPAN>-pagina toegang krijgen tot het certificaat.<\/SPAN>
<\/P>
Veel plezier!<\/SPAN>
We wensen je veel succes met je leerreis in de MOOC! Ontdek nieuwe app-ontwikkeltrucs, maak contact met andere MOOC-deelnemers en vooral, veel plezier.<\/SPAN>
P.S.:<\/SPAN>
Als je op de hoogte wilt blijven van de nieuwste activiteiten binnen de Esri developer community, bekijk dan de
GeoDev site.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.