In elk jaar, wanneer december ten einde loopt, lijkt het een natuurlijk moment voor reflectie. Of het nu in mijn persoonlijke of professionele leven is, ik kijk terug op wat er het afgelopen jaar is bereikt, terwijl ik tegelijkertijd vooruitkijk naar kansen voor het komende jaar. Er is een ritme, een ingebouwd tempo, dat zowel wordt getriggerd door natuurlijke cycli 013 de kortere, koudere dagen, althans hier op het noordelijk halfrond 013 als door sociale signalen rond de feestdagen, die deze periode van reflectie aanwakkeren.<\/P>
Dit jaar is natuurlijk anders vanwege de verwoestende pandemie die de wereld heeft geschud. Hoewel de standvastige signalen van de natuur op tijd kwamen en een gevoel van stabiliteit en comfort boden, zijn de sociale signalen waaraan we gewend zijn sterk veranderd of helemaal afwezig. Soms zijn het kleine dingen zoals geen vergaderingen in een conferentieruimte waar iemand feestkoekjes kan meenemen om te delen. Maar er kunnen ook grotere dingen zijn, zoals niet kunnen bezoeken en tijd doorbrengen met familie en vrienden, die ons verlangen achterlaten. BYOD (bring your own drink) naar een Zoom-feestje lijkt hier niet echt het gemis te vullen, vrienden! Dus als je net als ik bent, vind je jezelf misschien nog steeds op zoek naar iets om te vieren06<\/P>
Hoewel zeker uitdagend, heeft dit jaar mijn vermogen versterkt om kleine dingen te vieren die eerder misschien over het hoofd werden gezien. In de geest van het willen delen van iets, wat dan ook<\/EM>, dat je misschien een reden geeft om te vieren, hier zijn je ideeën in ArcGIS Pro 2.7.<\/P>https:\/\/www.youtube.com\/embed\/Bp_3ewY27u0?feature=oembed