<\/HEAD>
Ik probeer een hoogte raster te gebruiken om een nieuwe gerouteerde stroomlijn te maken, maar ik kan niet geloven hoe vast ik zit. Ik ben door Fill, Flow Direction, Flow Accumulation en Con gegaan om een raster te krijgen waarbij de stroomlijnen de hoogste accumulaties in mijn AOI zijn. Daarna heb ik Raster to Polyline gebruikt en kreeg ik een polyline shapefile van de stromen waarvan ik de ene stroomlijn selecteerde die ik wilde analyseren en een nieuwe shapefile maakte. Maar wanneer ik een bewerksessie start, de stroomlijn selecteer en de Make Route tool probeer, krijg ik "No acceptable target available. Make Route creates M aware polylines." Is mijn probleem dat ik een polyline heb en geen lijn shapefile? Ik kan geen manier vinden om polylines naar lijnen te converteren.<\/P>
<\/P>
Ik probeer gewoon wat paren van stroommaat en hoogte te creëren om aan een collega in een spreadsheet te geven. Ik heb het één keer gedaan met enkele gerouteerde lijnen die ik al had, maar wilde het opnieuw uitvoeren op een stroomlijn direct van het hoogte raster.<\/P><\/BODY><\/HTML>