<\/HEAD>
Mijn redactioneel, en een paar tips...<\/P>
UC Agenda - Laatste updates (22-06-16) lijken te hebben geholpen met de snelheid, synchronisatie tussen een webversie en de (iOS) app, enzovoort. Nu de extreme laadtijd en inlogproblemen voor het grootste deel lijken te zijn opgelost, als je het de afgelopen paar dagen niet hebt geprobeerd, zou ik het nog een kans geven.<\/P>
<\/P>
Een tip (semi-irritant, maar werkbaar), als je zoekt naar meerdere woorden, bijvoorbeeld "Web AppBuilder", lijkt het Zoekvak (in Firefox in ieder geval) de focus te verliezen na de spatie of de A. Houd hier rekening mee, en klik na elke letter gewoon weer in het zoekvak om het opnieuw focus te geven, typ de volgende letter, herhaal. Het filtert terwijl je typt, dus dat is tenminste een pluspunt.<\/P>
<\/P>
Nadat ik de ios app de laatste agenda had laten downloaden, toonde de app mijn "favorieten" die ik had bewerkt in de browser versie. Als ik op beide apparaten was ingelogd, was de synchronisatie vrijwel onmiddellijk, dus dat was fijn.<\/P>
<\/P>
Als je op de titel van de sessie klikt die je interesseert, geeft het een beschrijving, sprekers, zaalplattegrond en de optionele tijden en laat het je deze taggen. Ik denk dat de lay-out is verbeterd ten opzichte van de eerste paar releases....maar we zijn een ongeduldig stel als het gaat om plannen voor de UC, en ik weet zeker dat ze iets wilden uitbrengen waar we mee konden beginnen terwijl ze dit nog aan het ontwikkelen waren. Trouwens - ik bekijk die van mij op een desktop of iPad, dus ik weet niet hoe het zal zijn op een telefoon/kleiner scherm.<\/P>
<\/A><\/P>Als je op de titel van de sessie klikt die je interesseert, geeft het een beschrijving, sprekers, zaalplattegrond en de optionele tijden en laat het je deze taggen.<\/P>
<\/A><\/P> <\/P>
Ze hebben een afdrukoptie voor "Mijn Schema" en het werkte om naar PDF te printen. Nog steeds geen export naar Excel, maar ik denk dat dit voor de meesten werkbaar zal zijn. Ze drukken dit jaar geen pocket agenda af of leveren die niet, dus houd daar rekening mee en zorg dat je een browser-/app-versie of vooraf afgedrukte versie bij de hand hebt.<\/P>
<\/P>
<\/A><\/P> <\/P>
Voor degenen die aanwezig zijn, hebben de mobiele apps de "tech session survey" beschikbaar om het beoordelen van een sessie snel en gemakkelijk te maken. Dus als gebruiker zelf is dit mijn aanbeveling daarvoor. Feedback geven, goed of slecht, helpt om de sessies voor ons allemaal in de toekomst te verbeteren.<\/P>
<\/P>
Een functie die zes jaar geleden beschikbaar was en die ik mis, is het kunnen toevoegen van een "persoonlijke afspraak" aan "Mijn Schema" Is er kans dat dit in de toekomst wordt toegevoegd?
Margaret Ohayon<\/A><\/P> <\/P>
Een andere tip, voor degenen die zoeken naar opnames van tech sessies.. Er is gezegd dat slechts een handvol sessies gratis online beschikbaar zal zijn, maar.Ik weet dat derde partij Sound of Knowledge er weer de meeste opneemt. De Road Ahead sessies worden echter niet opgenomen en ook meestal niet de "demo theatre" sessies....dus houd daar rekening mee bij het plannen van je schema.<\/P>
<\/P>
Dit is allemaal slechts mijn mening en ervaringen vandaag, maar omdat ik aangenaam verrast was dacht ik dat ik het zou doorgeven. Aan de andere kant begint misschien gewoon de pre-UC anticipatie toe te slaan. <\/SPAN><\/P> <\/P>Voel je vrij om tips of opmerkingen aan deze discussie toe te voegen...maar als je nog problemen hebt, plaats dan een vraag zodat iemand misschien directe feedback kan geven. Geniet van de UC!<\/P><\/BODY><\/HTML>