<\/HEAD>
Ik probeer de Profiling Tool te gebruiken op de Water Utility Reporting Toolbar (hoewel de mijne de Infrastructure Reporting Toolbar wordt genoemd) voor een gedeelte van mijn stormwater utility netwerk. Omdat ik momenteel het Local Government Model van ESRI niet gebruik, heb ik de tool geconfigureerd om met mijn netwerk te werken.<\/SPAN><\/P><\/P>De tool draait succesvol - zij het met een paar problemen - op een stuk leiding waar ik geen hoogtes<\/SPAN> in mijn attribuutgegevens heb opgenomen. Ik krijg een profiel zoals dit:<\/SPAN><\/P>
<\/SPAN><\/P>De hoofdleiding wordt weergegeven op -10.000 ft. (duidelijk een probleem) en mijn drywells zijn niet zichtbaar, maar tenminste genereert de tool een resultaat.<\/SPAN><\/P><\/P>Nadat ik hoogte-attribuutgegevens aan mijn netwerk toevoeg (drywell rand- en bodemhoogtes, hoofdleiding upstream\/downstream invertpunten) geeft de tool mij de volgende foutmelding: Fout in de ProfileGetRelatedSewerElevData Gespecificeerde cast is niet geldig.<\/EM><\/SPAN><\/P><\/P>Kan iemand mij helpen bepalen wat ik verkeerd doe met mijn configuratie? Wat is de "gespecificeerde cast"? Ik moet nauwkeurige hoogtes op mijn y-as tonen en ik wil dat mijn drywells zichtbaar zijn. Ik heb mijn configuratiebestand bijgevoegd als dat helpt. Ik gebruik ArcGIS 10.2.2.3552 voor Desktop met een Advanced-licentie.<\/SPAN><\/P><\/P>Alvast hartelijk dank!<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>