<\/HEAD>
Ik heb een pijpnetwerk en stormwaterinlaten. De pijpen stromen allemaal de juiste kant op en hebben allemaal een inlaat aan de bovenkant en bij knooppunten. Ik heb een DEM afgeleid van LiDAR waaruit ik een stroomnetwerk heb afgeleid. Visueel lijkt het alsof alles verbonden is en het netwerk gemakkelijk te traceren is, maar ik heb problemen met het daadwerkelijk creëren van het netwerk. De pijpen en inlaten zijn erg onsamenhangend omdat het grotendeels afhankelijk is van straatgoten en natuurlijke afwatering. De gebruikersnotities lijken het daadwerkelijke maken van de hydrojunction-feature class over te slaan. Ik heb sink polygonen gemaakt door de inlaten te bufferen, maar ik moet deze verbinden met de hydrojunction FC, wat in wezen de inlaten zijn??. Ik hoop dat iemand een voltooid netwerk heeft zodat ik kan zien hoe de hydrojunctions, sinkpolys en andere features verbonden zijn en welke velden vereist zijn? <\/P>
Bijgevoegd is een visuele weergave van het netwerk - de labels zijn de hoogtes in meters van de onderkant van de stormwaterinlaten.<\/P>
Dank u wel<\/P>
Met vriendelijke groet<\/P>
John<\/P><\/BODY><\/HTML>