Ik heb hier 2 gebruikssituaties:<\/P>
<\/P>
#1<\/P>
Ik upload een .png-bestand naar ArcGis Online en ik wil dat gebruiken als een aangepast symbool. Wat is de URL naar dat bestand? Ik probeerde naar het bestand te gaan in het portaal en de URL te gebruiken die werd gegenereerd door de "download" knop, wat me iets gaf als https:\/\/ago-item-storage.s3.region.amazonaws.com\/abcdefg1234567890\/my_custom_file.png?X-Amz-Security-Token=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx&X-Amz-SignedHeaders=host&X-Amz-Expires=300&X-Amz-Credential=xxxxxxxxxxxxxxxxxx&X-Amz-Signature=xyz<\/A><\/P><\/P>Dat werkte, maar slechts voor een paar dagen, daarna bestond het niet meer. Ik denk dat die link verloopt.<\/P><\/P>Is er dus een manier om een permanente URL naar deze bestanden te krijgen?<\/P><\/P>#2<\/P>Een vergelijkbare gebruikssituatie, maar dan met een png-afbeelding in javascript om bovenop de kaart te plaatsen. Ik gebruik een vergelijkbare link als hierboven, en die verloopt ook na een paar dagen.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Dat werkte, maar slechts voor een paar dagen, daarna bestond het niet meer. Ik denk dat die link verloopt.<\/P>
Is er dus een manier om een permanente URL naar deze bestanden te krijgen?<\/P>
#2<\/P>
Een vergelijkbare gebruikssituatie, maar dan met een png-afbeelding in javascript om bovenop de kaart te plaatsen. Ik gebruik een vergelijkbare link als hierboven, en die verloopt ook na een paar dagen.<\/P><\/BODY><\/HTML>
The way I've done it is add the image to ArcGIS Online, share with everyone, and then use this URL at the bottom of the item details page:
Are you able to share the image with everyone? That would solve the issue of the token expiring.
So just make it public and use the amazon link? Or is there some special arcgis/esri rest api link that I should use?
Ah! Thank you so much for that picture. I was missing that part. The URL doesn't show at all until after it is shared with everyone. You have helped me very much!!!
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.