Heeft iemand licentieproblemen gehad met <\/SPAN>FME<\/SPAN><\/STRONG> na de upgrade naar <\/SPAN>ArcGIS Enterprise 11.5<\/SPAN><\/STRONG>?<\/SPAN><\/P>Mijn <\/SPAN>FME Workbench (2025.1.1.0)<\/STRONG> werkruimte werkte nog op vrijdag. Na onze Enterprise-upgrade in het weekend kan ik vanwege een licentiefout geen feature class meer lezen uit onze enterprise geodatabase.<\/SPAN><\/P>FME meldt dat een <\/SPAN>Advanced ArcObjects-licentie niet beschikbaar is<\/SPAN><\/STRONG>, hoewel:<\/SPAN><\/P>Mijn ArcGIS Enterprise-account een beheerder is<\/SPAN><\/P><\/LI>Mijn ArcGIS Pro-licentie <\/SPAN>Advanced<\/SPAN><\/STRONG> en actief is<\/SPAN><\/P><\/LI>Ik zonder problemen verbinding kan maken met dezelfde enterprise geodatabase in ArcGIS Pro<\/SPAN><\/P><\/LI><\/UL>Logfragment:<\/SPAN><\/STRONG><\/P>De ArcObjects-licentie 'Advanced' wordt geselecteerd via de ESRILicenseInfo ArcObjects-aanroep<\/SPAN>
De Esri Product-licentie die door deze machine wordt gebruikt, bevat geen licenties voor het 'Advanced'-licentieniveau<\/SPAN><\/P><\/BLOCKQUOTE>Ik weet niet zeker of dit gerelateerd is aan de Enterprise-upgrade of gewoon slechte timing, maar de wijziging gebeurde direct daarna.<\/SPAN><\/P>Ik vraag me af of iemand anders dit heeft gezien met 11.5 of weet van compatibiliteitsoverwegingen tussen ArcGIS en FME die ik moet controleren.<\/SPAN><\/P>