<\/HEAD>
Ik heb onlangs mijn Arc Hydro-installatie geüpgraded van 10.2.0.40 naar 10.2.0.85 en mijn model werkt niet meer op het punt waar "Batch Subwatershed Delineation" is ingevoegd. De uitvoerparameter voor SubwatershedPoint lijkt beïnvloed te zijn met de volgende foutmelding: "Fout 000735 Configuratie voor out_subwatershedpoint_features kan niet worden gevonden in de configuratie. : Waarde is vereist. De parameter wordt gewoonlijk automatisch ingevuld met de tekenreeksvariabele "SubwatershedPoint" en de uitvoer wordt opgeslagen in de output File Geodatabase Feature Dataset. Ik heb geprobeerd eerdere versies te installeren tot aan 10.2.0.55 en de foutmelding blijft bestaan. Zodra ik 10.2.0.40 opnieuw installeer, verdwijnt de foutmelding. Helaas moet ik de nieuwere versie kunnen gebruiken vanwege aangebrachte wijzigingen. Als iemand kan helpen bij het oplossen van het volgende, wordt dat zeer gewaardeerd. Ik heb een jpeg bijgevoegd van de Batch Subwatershed Delineation met de foutmelding voor BatchSubwatershedPoint.<\/P>
<\/P>
Met vriendelijke groet<\/P>
<\/P>
Peter Wilson<\/P><\/BODY><\/HTML>