De lengte en vorm van het lijnkenmerk worden niet gebruikt door de Public Transit evaluator om de reistijd te berekenen. Wanneer ik mijn datamodeltabellen maak van GTFS-gegevens met behulp van de GTFS To Public Transit Data Model tool, zijn de lijnvariant-elementen eenvoudige rechte lijnen die aangrenzende OV-haltes verbinden.<\/SPAN><\/P>Het is echter echt belangrijk om de werkelijke geometrie van lijnvariant-elementen te tonen met behulp van de servicegebiedanalyse-tool. Het is niet eenvoudig om de dekking van de openbaarvervoerslijnen en haltes weer te geven met behulp van eenvoudige rechte lijnen.<\/SPAN><\/P>Daarom is mijn vraag hoe je de werkelijke geometrie van lijnvariant-elementen kunt genereren. Misschien is het een goede keuze om de vorm van lijnvariant-elementen te vervangen met de "GTFS To Public Transit Data Model" tool. Echter, ik kon geen beschikbare methoden vinden om dat te bereiken. <\/SPAN><\/P>Geef me wat tips of suggesties, alsjeblieft. Heel erg bedankt!<\/SPAN><\/P>