Ik heb een spreadsheet met interne bedrijfsgegevens per staat. Ik probeer de gegevens te koppelen aan staatgrenzen via de staatnaam met behulp van "Join to geography layer". Ik kan de geografische laag en de velden om te koppelen selecteren, maar de knop Toevoegen aan kaart is uitgeschakeld. Ik ben ingelogd bij mijn organisatie, en ik heb de Microsoft-cache gewist, evenals de cache die verbonden is met mijn ArcGIS Online-aanmelding. Dit werkte ongeveer 45 minuten geleden nog prima, maar ik ontdekte een fout in een van mijn velden en probeerde die te corrigeren, waarna ik per ongeluk de laag van de kaart verwijderde en de bijbehorende service in ArcGIS Online verwijderde. Ik denk dat Excel iets vasthoudt of dat mijn organisatie dat doet. Ik heb de spreadsheet ook naar een ander tabblad in Excel verplaatst. Ik merkte dat wanneer ik velden selecteer om te mappen in Join to Geography Layer er een objectid en een rowid zijn. Die had ik eerder vandaag niet opgemerkt toen dit werkte, maar ik begrijp dat ze moeten worden aangemaakt wanneer de laag als service wordt gedeeld. Wat mis ik?