Ik ben net terug thuis in Maine na een week doorgebracht te hebben in Palm Springs, CA op de IMGIS-conferentie en hoewel de herfst in de lucht hangt, de appels knapperig zijn en de cider donuts hier in New England overvloedig zijn, denk ik al aan de Esri User Conference van volgend jaar in San Diego in juli. <\/P>
Ik heb vorige week met velen van jullie geweldige gesprekken gehad over de impact op het elektriciteitsnet door het toegenomen energieverbruik van DER's, evenals veel gesprekken over het nieuwste en beste op het gebied van het Utility Network en hoe het jouw organisatie kan helpen aan haar behoeften te voldoen. Ik kijk er nu naar uit om de winter te besteden aan het uitwerken van enkele geweldige voorbeelden en workflows voor het gebruik van GIS om gebruikers van elektrische nutsbedrijven te versterken en ik hoor graag wat jou het meest interesseert.<\/P>
Als je gedachten of ideeën hebt over een geweldig voorbeeld waar we volgend jaar op de User Conference dieper op in kunnen gaan, plaats die ideeën dan hier! We zijn altijd op zoek naar praktijkvoorbeelden en workflows die we jullie kunnen laten zien en willen onze inhoud en voorbeelden elk jaar beter maken! Het kan van alles zijn, van geavanceerde Utility Network-mogelijkheden tot het gebruik van Lidar en AI\/ML of mobiele workflows of meer! <\/P>
Ik kan niet wachten om je feedback te horen!<\/P>
Jess G. <\/P>