De Welcome Back-muurschildering en een overzicht in cijfers!<\/EM><\/P>Na het bijwonen van talrijke International Esri User Conferences door de jaren heen (22 als gebruiker en/of persdeelnemer) en nu 1 onder mijn riem met een rode lanyard, ben ik altijd geïnteresseerd in de cijfers. Bovendien zorgt het bekijken van enkele van de opvallende cijfers van het evenement altijd voor vermakelijke en interessante lectuur – hoop ik!<\/P>Van belang waren enkele van de hot conference trends en onderwerpen op basis van vragen en feedback van deelnemers:<\/P>Indoor GIS<\/LI>Beveiligingsoperaties<\/LI>Carbon oplossingen<\/LI>Duurzaamheid<\/LI>3D digitale tweelingen<\/LI>Enterprise GIS<\/LI>Infrastructuur<\/LI><\/UL>GIS-professionals worden steeds invloedrijker en belangrijker (maar dat weten we allemaal!)<\/P>En dus deel ik enkele van de cijfers die mij opvielen tijdens het bijwonen van UC #23 voor mij. Opmerking, deze cijfers zijn verkregen op vrijdag in de week van de conferentie en kunnen als niet-officieel/eindcijfers worden beschouwd.<\/EM><\/P>2022 EsriUC cijfers van belang:<\/STRONG><\/H3>55.250 – beschikbare buttons<\/P>
<\/P>25.765 – beschikbare stickers<\/P>16.596 – digitale deelnemers<\/P>14.994 – fysieke deelnemers vanuit de hele wereld<\/STRONG><\/P>3.000 - er zijn bijna 3K Esri partnerbedrijven in het EPN-ecosysteem!<\/P>2.100+ – deelnemende Esri-medewerkers<\/P>1981 - Jaar van de allereerste UC (er waren 11 deelnemers)<\/P>1969 – het jaar waarin Esri werd opgericht door Jack en Laura Dangermond<\/P>600+ - kaarten in de galerij<\/P>650 – lopers in de 5k (4.423 – KM’s virtuele run/walk/fiets)<\/P>225 – technische workshops<\/P>200+ - exposanten / partners<\/P>196 – gebruikerspresentaties<\/P>192 – demo theaters<\/P>142 – landen die door deelnemers werden vertegenwoordigd<\/P>120 – yoga-deelnemers<\/P>70 - Opnames van ongeveer 70 livestreamsessies<\/SPAN><\/P>67 - Expo hal exposantpartners die de ArcGIS System Ready Specialty bezitten<\/P>
<\/P> <\/P>58 – studentassistenten<\/P>58 – Special interest groups (SIG)<\/P>50 - aantal ontwikkelaars dat wordt toegelaten tot het nieuwe Developer Build partnerprogramma, aangekondigd op UC.<\/P>43 - Dit was het 43e EsriUC-evenement<\/P>34 – plenaire sprekers<\/P>35 – 2022 UC industrie flyers op Esri Community<\/P>27 – presentaties in het Startup Zone theater<\/P>20 – partner/sponsor presentaties in het Partner theater<\/P>20 – startup zone bedrijfsexposanten<\/P>18 – bronzen sponsors<\/P>11.0 – De nieuwe, ArcGIS Enterprise 11.0-release & beta-functies! en ArcGIS Mission 11 <\/P>10 – 2022 UC productflyers op Esri Community<\/P>10 – taco’s geconsumeerd door mij tijdens de week!<\/P>4 – gouden sponsors<\/P>4 – zilveren sponsors<\/P>3.0 - ArcGIS Pro is nu versie 3.0<\/P>2 – Platina sponsors<\/P>2023 - De volgende EsriUC staat voorlopig gepland van 10 juli tot 14 juli 2023 <\/SPAN><\/SPAN>............................