Hallo allemaal. Het kwam onlangs onder mijn aandacht toen ik probeerde een routinematige update te doen van de online gegevens van een klant uit hun waternetwerk dat de nieuwste Arc GIS Online-update het uploaden van geometrisch verbonden gegevens niet langer ondersteunt.<\/STRONG><\/P>Voor ons vormt dit een groot probleem. We werken voor meerdere kleine waterbedrijven waarvoor Enterprise nooit haalbaar is geweest, en we vertrouwen op Field Maps om veldwerkers de mogelijkheid te geven gegevens in het veld te bewerken en te verbeteren, die vervolgens via codering in ons netwerk worden bijgewerkt. Ik heb Utility Networks als oplossing onderzocht, maar het kan ook niet publiceren naar Arc GIS Online<\/U>, waardoor het onmogelijk wordt ons netwerk lokaal te onderhouden voor modellering, terwijl we online gegevens bijwerken voor onze veldwerkers.<\/P>ESRI stelde voor over te schakelen op Trace-netwerken, die niet over de functionaliteit beschikken die wij nodig hebben. (Inderdaad suggereert ESRI's eigen documentatie online dat nutsbedrijven GEEN<\/STRONG><\/U> Trace-netwerken moeten gebruiken). Op dit moment voel ik me vastzitten in een limbo waar mijn beste optie lijkt te zijn continu kopieën van mijn verbonden gegevens te maken in een aparte GDB om te publiceren naar online.<\/P>Ik wilde zien of anderen hetzelfde probleem ervaren, want ik weet niet hoe ik voor de toekomst moet plannen als geen van de opties die ESRI heeft geleverd voor ons werkt. Zijn er plannen van ESRI om het publiceren van Utility Networks naar Arc GIS Online mogelijk te maken? <\/P>Ik wil geen 6 maanden werk steken in een Utility Network met gegevens die veldwerkers niet kunnen gebruiken en die niet gemakkelijk kunnen worden bijgewerkt vanuit online verzameling.<\/P>Update!!<\/STRONG><\/FONT><\/P>ESRI heeft zojuist bevestigd dat dit inderdaad een bug is veroorzaakt door de nieuwste Arc GIS Online-update. Ik zal mijn zaak escaleren in de hoop dat dit snel wordt opgelost.<\/FONT><\/P>