<\/HEAD>
Ik heb onlangs wat ACS-gegevens gekoppeld aan een TIGER line Shapefile en de gegevens werden geïmporteerd als een .csv vanuit Excel, alles was prima. Ik maakte mijn lay-out en exporteerde deze met een gegroepeerde symbologie, geen problemen.<\/P>
<\/P>
Ik ga terug om iets te bewerken omdat het verkeerd was ondertekend, en zie daar, alle percentagegegevens worden niet langer herkend door de symbologietool. Ik kan ze niet eens zien om te selecteren.<\/P>
<\/P>
Ik weet zeker dat ze er waren toen ik de kaart voor het eerst maakte. Er is niets veranderd. Geen bestanden verloren. Geen veldattribuutwijzigingen. Het dropdownmenu voor het veld dat ik heb gekoppeld wordt gewoon niet gevuld.<\/P>
<\/P>
Ik ben erin gegaan en heb handmatig een nieuw veld aangemaakt, geformatteerd als float, percentage, en de gegevens handmatig ingevoerd, maar dat duurt eeuwig voor 5 counties aan gegevens.<\/P>
<\/P>
Wat is er gebeurd? Hoe los ik dit op? Is er een tool om alle percentagegegevens van het ene veld naar het andere te kopiëren zonder ze handmatig in te voeren? <\/P>
<\/P>
Bedankt.<\/P><\/BODY><\/HTML>