Ik gebruik de Calculate Accessibility Matrix python-tool uit versie 0.5.1 van de toolbox. Ik voer dit uit in ArcGIS Pro 2.8.3. Ik krijg een foutmelding dat de parameters niet geldig zijn voor de gp.MakeFeatureLayer_management methode.<\/P>
De python-opdracht die ik heb uitgevoerd was:<\/P>
arcpy.TransitNetworkAnalysisTools.CalculateAccessibilityMatrix("Origin", "Dest_rand", r"E:\Work\GIS_DB\ArcGIS\NetworkAnalyst\MDC_TPO\MDC_6\MDC_6.gdb\Origin_CalculateAccessibilityMatrix", "TransitNetwork_ND", "Public transit time", 50, "Minutes", "Wednesday", "08:00", "Wednesday", "09:00", 1, 1000, 4, None, None, True)<\/P>
De Origin-laag heeft slechts één punt. De Dest_rand-laag heeft 20 punten. Ik heb met succes andere netwerkanalyses uitgevoerd op de netwerkdataset zoals Route en Service Area met de modus Public transit time en deze dag\/tijd.<\/P>
Ik voeg de berichten uit de geoprocessinggeschiedenis toe. Ik dacht dat het misschien te maken had met een spatie in de naam van een van de mappen in het pad naar de uitvoerlaag. Maar ik heb de spatie verwijderd en krijg nog steeds hetzelfde resultaat. Alle gedachten of tips worden zeer gewaardeerd.<\/P>