Ik heb een vraag die ik niet helemaal begrijp.... Voor deze oefening gebruik ik hier: https://learn.arcgis.com/en/projects/collect-hurricane-damage-assessments/
Ik volg precies wat er staat bij stap: " Test de Initial Damage Assessment-enquête" op mijn IPAD en ik heb er 1 teruggestuurd en daarna ben ik teruggegaan naar de ArcGIS Survey123 desktop.
Hoe weet ik wanneer het is bijgewerkt? Ik heb de cirkel vernieuwd, MAAR ik zie helemaal niets?
Ik heb het opnieuw gelezen en dacht bij mezelf wat dit je vertelt:
"De enquêtevragen zijn verdeeld in verschillende groepen op basis van thema. De eerste groep bevat vragen over het eigendom en de schade. De tweede groep vraagt om informatie over de inspecteur die de gegevens verzamelt, en de derde gaat over de eigenaar van het eigendom."
In de vorige enquête heb je een verborgen vraag toegevoegd die altijd dezelfde waarde had. In deze enquête moeten verschillende antwoorden op de Assessment Type-vraag mogelijk zijn, omdat verschillende methoden kunnen worden gebruikt om de enquête uit te voeren."
Ik zie hier niets kapot? Kijk naar het scherm

Als het kapot is, zal er dan iets verschijnen zoals het zou moeten?
Ik heb ArcGIS Survey123-apps op mijn desktop en ook op de IPAD bijgewerkt..
Ook, op mijn ArcGIS Survey123 desktop, wanneer ik het formulier bijwerk, toont de kaart niet dat het in Houston, TX is zoals het zou moeten, klopt dat?
Help!