Hallo,<\/P>
<\/P>
Ik ben op zoek naar een toolset of workflow die mij kan helpen om het proportionele "gewicht"\/invloed van bruggen en duikers op de stroomafvoer te generaliseren. Ik heb gekeken naar het bewerken van de brugpolygonen tot barrières in een methode die gelijktijdig is met de ESRI-documentatie van de tool<\/A>, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het proces mogelijk te inefficiënt is voor de ongeveer 2.000 brug-\/duikerfuncties. Ik heb de Flow Direction afgeleid met behulp van Pro's Hydrology-toolset, en wil dat graag integreren om alleen<\/STRONG> de stroomopwaartse invloed<\/STRONG> van de brug-\/duikerobstructies vast te leggen. Daarnaast wil ik dat de Stream Power Index (SPI) wordt opgenomen in de berekening van het "gewicht"\/invloed. Ik voer een habitatgeschiktheidsmodel uit met een gewogen overlay, dus de meting van invloed hoeft niet te nauwkeurig te zijn. <\/P><\/P>Ik heb overwogen om de Euclidische afstand van elk brugpolygoon te gebruiken en deze vervolgens te knippen om alleen de stroomopwaartse concentrische ringen te behouden, maar ik heb geen proces gevonden waarmee ik het knippen kan automatiseren dat overeenkomt met Flow Direction. Ik gebruik Arc Pro 2.3.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.