<\/HEAD>
Ik begrijp de redenatie om kaart symbolen of laagconfiguraties in elke web map niet te overschrijven wanneer de individuele services worden overschreven (om configuraties over meerdere web maps te beschermen die de basis kunnen vormen van een web map app), maar ik heb ook web maps die zouden profiteren van de mogelijkheid om de symbolen of configuratie te wijzigen door simpelweg de service opnieuw te schrijven. Dit zou me ZO veel tijd besparen als er in de web map instellingen een selectievakje was om laagupdates over te dragen aan de kaart. <\/P>
<\/P>
Bijvoorbeeld, ik heb 10 web maps gebaseerd op één map service die ik heb gepubliceerd vanuit AGS. Elke keer dat ik de services update om de standaard veldwaarden te wijzigen, welke velden verplicht zijn bij het bewerken, standaard symboolgrootte, enzovoort, moet ik de web maps opnieuw maken om deze wijzigingen weer te geven, of moet ik elke individuele laag in de services op mijn web maps handmatig bijwerken (wat VEEL lagen zijn). <\/P><\/BODY><\/HTML>