Wanneer ik de NASA GIBS EPSG:3857 GetCapabilities<\/A> endpoint toevoeg aan ArcGIS Online, wordt deze correct geparseerd en kan ik een laag toevoegen. Echter, ArcGIS Online parseert de GC niet om de 'time' Dimensie te ondersteunen. Een voorbeeld van een Dimension element is hier te zien:<\/P><Dimension><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN><ows:Identifier><\/SPAN>time<\/SPAN><\/ows:Identifier><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN><ows:UOM><\/SPAN>ISO8601<\/SPAN><\/ows:UOM><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN><Default><\/SPAN>2017-04-03<\/SPAN><\/Default><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN><Current><\/SPAN></Current><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN></Value><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN><\/DIV> </Dimension> Wanneer ik een parameter via de interface toevoeg, wordt deze als queryparameter toegevoegd en volgt niet de ResourceURL die in het Capabilities-document staat. e en voorbeeld hiervan is hier te zien: https://gibs.earthdata.nasa.gov/wmts/epsg3857/best/AMSR2_Soil_Moisture_SCA_Day/default/{Time}/{TileMatrixSet}/{TileMatrix}/{TileRow}/{TileCol}.png
<Dimension><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN><ows:Identifier><\/SPAN>time<\/SPAN><\/ows:Identifier><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN><ows:UOM><\/SPAN>ISO8601<\/SPAN><\/ows:UOM><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN><Default><\/SPAN>2017-04-03<\/SPAN><\/Default><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN><Current><\/SPAN></Current><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN></Value><\/SPAN><\/DIV><\/SPAN><\/DIV> </Dimension>
Wanneer ik een parameter via de interface toevoeg, wordt deze als queryparameter toegevoegd en volgt niet de ResourceURL die in het Capabilities-document staat. e en voorbeeld hiervan is hier te zien:
Let op dat dit gebruik van 'time' voldoet aan Bijlage C van de WMS versie 1.3.0-specificatie, waarbij specifiek de "min/max/resolutie"-notatie voor mogelijke waarden wordt gebruikt.
Dus mijn idee/verzoek is dat ArcGIS aangepaste Dimensies ondersteunt die in een Capabilities-document zijn gespecificeerd, met name 'time'.
Meld je aan om te posten, content te volgen en meer. Nieuw hier? Registreer gratis.