Story Map - Inconsistente Zoomgedrag<\/P>
<\/P>
Video:<\/STRONG><\/SPAN><\/P>ftp:\/\/setld@dist.setld.com\/Story_Map_Zoom_Weirdness_2017-03-24_163645.wmv<\/A><\/P>Merk op dat wanneer je voor het eerst bij BP komt, het probleem zich voordoet. Echter, de tweede keer gedraagt het zich normaal.<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>Dit is al meer dan een jaar een grote ergernis in tal van story maps die ik heb gemaakt.<\/P><\/P>Ik weet niet zeker wat de oorzaak is (misschien creatie op verschillende schermen \/ resoluties) -- ik heb alle kaarten opnieuw geselecteerd, ervoor gezorgd dat alle kaarten dezelfde extent hebben, ik heb de hoofdinstellingen opnieuw gedaan om extent te erven, alles gewist door custom te maken, opgeslagen en daarna teruggezet naar erven, enz. Niets lost dit probleem duidelijk op.<\/P><\/P>De enige oplossing zou kunnen zijn om alle tabbladen te verwijderen en opnieuw te doen (verspilling van 30 minuten van mijn tijd), maar ik ben er vrij zeker van dat ik dat al heb gedaan en het probleem nog steeds bestond in sommige story maps. Is er een manier waarop we dit kunnen oplossen, alsjeblieft?<\/P><\/P>Hier is de openbare, live story map:<\/P>https:\/\/setld.maps.arcgis.com\/apps\/MapSeries\/index.html?appid=25989cc814dd45a78a601d053acc71fd<\/A> <\/P><\/BODY><\/HTML>
Merk op dat wanneer je voor het eerst bij BP komt, het probleem zich voordoet. Echter, de tweede keer gedraagt het zich normaal.<\/STRONG><\/SPAN><\/P><\/P>Dit is al meer dan een jaar een grote ergernis in tal van story maps die ik heb gemaakt.<\/P><\/P>Ik weet niet zeker wat de oorzaak is (misschien creatie op verschillende schermen \/ resoluties) -- ik heb alle kaarten opnieuw geselecteerd, ervoor gezorgd dat alle kaarten dezelfde extent hebben, ik heb de hoofdinstellingen opnieuw gedaan om extent te erven, alles gewist door custom te maken, opgeslagen en daarna teruggezet naar erven, enz. Niets lost dit probleem duidelijk op.<\/P><\/P>De enige oplossing zou kunnen zijn om alle tabbladen te verwijderen en opnieuw te doen (verspilling van 30 minuten van mijn tijd), maar ik ben er vrij zeker van dat ik dat al heb gedaan en het probleem nog steeds bestond in sommige story maps. Is er een manier waarop we dit kunnen oplossen, alsjeblieft?<\/P><\/P>Hier is de openbare, live story map:<\/P>
Meld je aan om te posten, content te volgen en meer. Nieuw hier? Registreer gratis.